دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20229
منتشر شده در جمعه, 05 شهریور 1400 09:32
تعداد دیدگاه: 0
حمیدزیچ-بارسلونا-بدون-مسی-تیم-دیگری-است

مدیرورزشی بایرن مونیخ بارسلونا را بدون مسی تیم متفاوتی نسبت به تیم دو سال قبل دانست که شکست سنگینی...

مدیرورزشی بایرن مونیخ بارسلونا را بدون مسی تیم متفاوتی نسبت به تیم دو سال قبل دانست که شکست سنگینی را برابر باواریایی ها متحمل شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر،  بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا بنفیکا لیسبون و دینامو کیف همگروه شده است، بارسلونا به عنوان حریف برتر منتظر انتقام شکست سنگین دو فصل قبل است. حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ از این گروه رضایت داشت و  ابراز امیدواری کرد بایرن به عنوان تیم اول گروه صعود کند.

حمیدزیچ گفت: باشگاه بارسلونا بدون حضور لیونل مسی تیم متفاوتی هستند. کمتر کسی فکر می‌کرد که مسی بارسلونا را ترک کند ولی او در تابستان این تیم را ترک کرد و حالا با یک تیم متفاوت بازی داریم.

سرمربی بایرن نیز گفت: هدف ما در این گروه کاملا مشخص است و می‌خواهیم به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد برسیم.  ما اهداف بزرگی در لیگ قهرمانان داریم. 

کاپیتان مانوئل نویر از تیم خود خواست تا حد امکان در مرحله گروهی تمرکز کند. دروازه‌بان ملی پوش هشدار داد: ما نمی‌توانیم در این گروه اشتباه کنیم. آنها همه حریفان بسیار قدرتمندی هستند. بارسلونا هنوز تیم قدری است حتی بدون مسی نیز تیم قدری است. بنفیکا لیسبون بسیار قوی است.  ما نباید کیف را دست کم بگیریم. 

فینال در ۲۸ مه ۲۰۲۲ در سن پترزبورگ روسیه برگزار می شود. فصل گذشته بایرن در مرحله یک چهارم نهایی مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد.  

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه