چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403, Wednesday 1 May 2024, مصادف با 22 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 14268
منتشر شده در چهارشنبه, 12 شهریور 1399 12:23
تعداد دیدگاه: 0
عملکرد-فدراسیون-کاراته-مطلوب-ارزیابی-شد-امید-کسب-مدال-داریم

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش عملکرد فدراسیون کاراته در یک سال گذشته را مطلوب...

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش عملکرد فدراسیون کاراته در یک سال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید احمدی ظهر امروز چهارشنبه در پایان مجمع سالیانه فدراسیون کاراته گفت: مجمع عمومی فدراسیون کاراته با حضور اعضا برگزار شد و بخشی از اعضا حضور داشتند و نمایندگان استانی ها آنلاین حضور داشتند. گزارش های خوبی از بازرس و حسابرس ارائه شد که نشان می داد عملکرد فدراسیون رو به رشد است.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: در حوزه مالی وضعیت مطلوبتر بود. مواردی هم مصوب شد که مورد توجه قرار بگیرد و به تذکرات حسابرس عمل شود. در گزارش بازرس هم روند مثبت ارزیابی شد. با توجه به اینکه کاراته پرطرفردار است و سبک های زیادی فعال هستند، خوشبختانه کار خوبی که فدراسیون انجام داده است، ایجاد سامانه برای پاسخگویی به نیازهای فدراسیون است.

عبدالحمید احمدی خاطرنشان کرد: دربخش همگانی فدراسیون این ظرفیت را دارد که بتواند جمعیت بیشتری را مورد حمایت قرار بدهد. فدراسیون کاراته این فرصت را پیدا کرده که بتواند در المپیک حضور پیدا کند. امیدوارم در آینده بتواند سهمیه های بیشتری هم کسب کند. می تواند یکی از شانس های کسب مدال ایران در المپیک باشد.  امیدواریم با حضور تیم جدید فدراسیون و همراهی اعضا مجمع وضعیت مطلوب تری را در آینده شاهد باشیم. 

وی در مورد ورود باشگاه های استقلال و پرسپولیس به تیمداری  در رشته های غیر فوتبالی نیز گفت: ما انتظار داریم همه باشگاه ها از تک رشته ای بودن خارج شوند. امیدواریم استقلال و پرسپولیس هم بتوانند در لیگ های مختلف رشته های غیر فوتبالی هم حضور پیدا کنند.

نوشتن دیدگاه