چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403, Wednesday 1 May 2024, مصادف با 22 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 14242
منتشر شده در دوشنبه, 10 شهریور 1399 22:42
تعداد دیدگاه: 0
مطالبات-بویان-پرداخت-شد-با-مجیدی-قهر-نیستم

مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از پایان جلسه هیات مدیره از تکمیل شدن پروسه پرداخت مطالبات بویان خبر...

مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از پایان جلسه هیات مدیره از تکمیل شدن پروسه پرداخت مطالبات بویان خبر داد و تاکید کرد که همه تلاش هیات مدیره موفقیت در مسابقات پیش روست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سعادتمند با بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه چهار ساعته مباحث در چند محور مطرح شد. در شرایط فعلی درگیر پرداختی‌های زیاد ارزی و ریالی هستیم. امروز تمامی مطالبات «بویان» را پرادخت کرده و با ایشان تسویه حساب شد تا وکیل این بازیکن فردا نامه مربوطه را به فیفا ارسال و مشکل ما در خصوص این بازیکن حل شود.

وی افزود: بحث مطالبات «شفر» مطرح شد و امیدوارم بتوانیم از روز چهارشنبه یا شنبه کار آن را انجام دهیم. مرتب پرونده‌های جدید از فیفا می‌رسد. همین امروز نامه فیفا مبنی بر شکایت «لکیج» دستیار سرمربی رسید. ضمن اینکه چون در شرف واگذاری باشگاه به بخش خصوصی هستیم، خیلی از پرونده و اسنادی که از سالهای قبل مانده بود مورد بررسی قرار گرفت تا در تراز مالی خودمان مشکل خاصی نباشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد بازگشت «استراماچونی» و آخرین حضور مجیدی روی نیمکت در فینال جام حذفی گفت: تمام تفکر ما و هیأت مدیره این است که برای فینال  نتیجه خوبی بگیریم. این حق هواداران ماست که یک جام را تجربه کنند. در حال حاضر مجیدی سرمربی تیم ما است و امروز هم در تمرین حاضر شد. هدف من برای باشگاه استقلال و موفقیت تیم است و حتی امروز مجیدی را به ناهار دعوت کردم ولی او به نوعی درگیر کاری بود که نتوانست به این ضیافت بیاید.

وی در مورد اینکه اگر فرهاد مجیدی در استقلال نماند، گزینه باشگاه برای جایگزینی وی کیست، پاسخ داد: نمی‌توان به اگرها خیلی استناد کرد. باز هم می‌گویم مجیدی با ما قرارداد دارد و او به کارش ادامه می‌دهد. اگر هم اتفاقی بیفتد ما در هیأت مدیره و با خودش جلسه خواهیم داشت و بررسی خواهیم کرد. من در قرارداد مجیدی ندیدم که بندی برای فسخ یکطرفه او وجود داشته باشد.

سعادتمند با اشاره به سفر خود به به ایتالیا اظهار داشت: پرونده زیادی در فیفا داریم و من بر اساس مصوبه هیأت مدیره به ایتالیا رفتم و از تیرماه هم با وزارت ورزش در این زمینه مکاتبه کردیم. برای اینکه بتوانیم یک بخشی از مطالبات استراماچونی را پرداخت کنیم تا ابتدا پرونده از فیفا خارج شود سپس به سراغ تخفیف گرفتن برویم.

وی در مورد نقل و انتقالات باشگاه هم گفت: ما در این خصوص با دو باشگاه لیگ برتری به صورت تمام حرفه‌ای مکاتبه کردیم و حتی با بازیکنانی که قرارداد ندارند بعد از بازی با شاهین بوشهر مذاکرات خود را آغاز کردیم. برخی تیم‌ها درگیر افتادن از لیگ و با برخی تیم‌ها به دنبال سهمیه بودند، حرفه‌ای نبود که وارد مذاکره با بازیکن شویم، به همین دلیل صبر کردیم تا لیگ تمام شود. بعد از پایان لیگ به باشگاه بازیکنان مد نظرمان نامه زدیم و ان شاالله نفرات خوبی جذب تیم می‌شوند. همین الان هم دوستان من در دفتر دیگر باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر هستند و ان شاالله نفرات خوبی به تیم اضافه خواهند شد.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه آیا بازیکنان مورد نظر باشگاه در لیست سرمربی تیم بوده یا خیر گفت: من لیستی از مجیدی نداشتم و به همین دلیل با ۶-۷ بازیکن خوب و مطرح لیگ صحبت کردیم. امسال مسابقات خیلی فشرده است و ما فرصت ترمیم تیم را نداریم. کمیته نقل و انتقالاتی که مشخص کردیم پس از مشورت با بزرگان فوتبال و پیشکسوتان با چند بازیکن مذاکره کرده است.

مدیرعامل استقلال در خصوص دلخوری مجیدی به دلیل تبریک نگفتن مدیران باشگاه برای پیروزی در دربی هم گفت: من خواهشم این است که در آستانه فینال جام حذفی و مسابقات مهم جام باشگاه‌های آسیا وارد این مباحث نشویم. مجیدی جزو سرمایه‌های باشگاه و شناسنامه استقلال است و من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. همانطور که گفتم در خدمت ایشان هستم او را امروز به ضیافت ناهار دعوت کردم ولی به هر دلیلی نشد که سرمربی در این جلسه حضور پیدا کند.

سعادتمند درمورد اینکه گفته می‌شود باشگاه در برخی هتل‌های تهران با بازیکنان مورد نظر خود مذاکره می‌کند، گفت: خیلی محل آن مهم نیست، ما چند محل را در نظر داریم که کارها انجام می‌شود. مهم این است که بازیکنان خوبی جذب کنیم.

وی در مورد احتمال بازگشت استراماچونی به تهران گفت: این حق قانونی باشگاه است که به موفقیت برسد چون ما باشگاه بزرگی هستیم ولی این بزرگی از اسم استقلال چند سالی است که دور شده است. بر اساس قوانین و مقررات باشگاه تصمیم می‌گیریم چون هواداران میلیونی داریم. اگر احتمالاً یک در صد در جام حذفی نتیجه خوبی نگیریم قطعاً روی گزینه‌های خوب دیگر فکر می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه لیست اسامی تیم برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا ارسال شده است، اظهار داشت موافق عدم ورود بازیکنان و مربیان خارجی نیستم ولی بخش مهم این موضوع مسائل اقتصادی است. ما در کشور هم بازیکنان و هم مربیان خوبی داریم ولی استراماچونی هم می‌تواند یکی از گزینه‌های ما باشد.

وی در خصوص اینکه آیا با مجیدی آشتی کرده است یا خیر عنوان کرد: من با هیچکس قهر نیستم و خدا نکند این اتفاق بیفتد. روز بازی هم در کنار تیم و کادر فنی هستیم.

سعادتمند همچنین در واکنش به عقد قرارداد دلاری با بازیکنان مورد نظر گفت: باشگاه استقلال با هیچکس در ایران قرارداد دلاری امضا نخواهد کرد.

نوشتن دیدگاه