شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3420
منتشر شده در سه شنبه, 16 شهریور 1395 13:59
تعداد دیدگاه: 0

طی حكمی از سوی محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری، دكتر مهدی احمدی‌فر رئیس حوزه هنری اصفهان شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز  مهدی احمدی فر به مدت سه سال سكان هدایت حوزه هنری استان اصفهان را بر عهده گرفت.
احمدی فر متولد1344 فارغ التحصیل رشته پزشكی از دانشگاه اصفهان دارای سوابق مدیریتی در حوزه های مختلف پزشكی و فرهنگی بوده است. وی از سال 74تا77به عنوان معاون و سپس مدیر شبكه بهداشت شهرستان برخوار و میمه مشغول به فعالیت بوده و از سال 78تا80هدایت واحد تحقیقات صداوسیمای اصفهان را به عهده داشته است. وی همچنین از سال80تا94مدیر شركت سروش اصفهان بوده است. دكتر احمدی از سال78تاكنون پزشك معتمد صداوسیما، مشاور سلامت مدیركل صداوسیمای استان اصفهان و مشاور رسانه ای رئیس دانشگاه علوم پزشكی اصفهان بوده است. در كارنامه و سوابق وی تهیه كنندگی و برنامه سازی صداوسیما در حوزه های بهداشت و سلامت نیز به چشم می خورد.

احمدی فر با سابقه 14ماه حضور در جبهه های نبرد به درجه رفیع جانبازی نیز نائل شده است.
شایان ذكر است پیش از احمدی فر هدایت حوزه هنری اصفهان بر عهده سید مهدی سیدین نیا بوده كه با توجه به قبول مسئولیت سیدین نیا در ستاد مركزی هدایت حوزه هنری اصفهان با پیشنهاد مدیركل امور استان ها و مجلس به احمدی فر واگذار شد.

متن حكم مومنی شریف خطاب به احمدی فر به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای دكتر مهدی احمدی‌فر

با سلام؛
نظر به پیشنهاد مدیركل محترم امور استان‌ها و مجلس حوزه‌هنری و با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمندتان، برای مدت سه سال به عنوان رئیس حوزه هنری استان اصفهان منصوب می‌شوید.
استان اصفهان كه سرشار از سرمایه‌های اصیل و ماندگار هنر اسلامی و ایرانی است، مفتخر به معرفی عالمان و دانشمندان و هنرمندان نامداری است كه در شناساندن تمدن شیعی نقشی ممتاز داشته‌اند. در این روزگار نیز نام مردم مؤمن و فرهنگ‌مدار اصفهان در همراهی با انقلاب اسلامی و حفاظت از آرمان های والای آن بر تارك تاریخ نهضت امام عزیزمان می‌درخشد. تقدیم 23 هزار رزمنده شهید و ده‌ها سردار پرافتخار و هزاران جانباز فداكار و خلق حماسه‌های سرنوشت‌ساز مردمان آن دیار، سرمایه‌ای است برای ادبیات و هنر متعهد كه امید است با تدبیر جناب‌عالی و همت هنرمندان متعهد و همكاران ارجمند آن سامان، این حق بزرگ ادا گردد.
امید است در طول دوران مدیریت شما با تأكید به سند راهبردی و سیاست‌های ابلاغی حوزه هنری، شاهد تولید آثار فاخر هنری، ترویج فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و حمایت از هنرمندان متعهد و تربیت هنرمندان جوان و علاقه‌مند به انقلاب شكوهمندمان باشیم و به‌‌ویژه انتظار می‌رود حوزه هنری این استان در كنار دیگر مأموریت‌های انقلابی خود پایگاه و مروج هنرهای سنتی كشور نیز باشد.
دوام موفقیت و سـربلندی در خـدمت صادقـانه و خستگی ناپذیر را برای شما و سایر همكاران محترم از درگاه خدای متعال خواستارم.

محسن مومنی شریف
رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

نوشتن دیدگاه