يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3215
منتشر شده در سه شنبه, 12 مرداد 1395 15:40
تعداد دیدگاه: 0
در آستانه روز خبرنگار؛

به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار از لوگوی جدید پایگاه خبری تحلیلی همراز رونمایی شد.

 طراح لوگوی این پایگاه خبری تحلیلی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: برندها نه یک محصول یا پدیده‌ی صرفاً فیزیکی نیستند، بلکه مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و دارایی‌های ملموس و غیرملموسی هستند که در طول زمان تکامل می‌یابند.
علی عباسی نیا در این زمینه اظهار کرد: مفهوم برند امروزه دیگر منحصر به خدمات و یا کالاهای فیزیکی نمی‌شود، بلکه کامیابی در دنیای امروز از آن کسانی خواهد بود که خود را در قالب برندی ممتاز عرضه کنند.
وی افزود: برندها منحصر به سازمانها و محصولات و خدمت آنها نمی‌شوند و نمادی از هویت انسانها نیز هستند. چرا که آدمی همواره از بدو پیدایش خویش تلاش کرده، تا اثری جاودانه از خود بر پیشانی تاریخ ثبت کند.
طراح لوگوی همراز خاطرنشان ساخت: "ری برندینگ" مانند این است که یک انسان قیافه ،اسم و اخلاق و رفتارش را عوض کند، از این رو با بازسازی بصری برند «همراز» سعی در نوسازی حس مخاطب به این پایگاه خبری تحلیلی را داشتیم.

abasiniya

بنا بر این گزارش ، کسب رتبه اول جشنواره آنسوی غرور با موضوع دفاع مقدس و جنگ نرم ، کسب رتبه اول جشنواره دانشگاه پاک با موضوع دخانیات ، کسبرتبه اول جشنواره آب و آتش کاشان ، کسب رتبه اول در جشنواره تبیان قم با موضوع خانواده ، کسب رتبه اول جشنواره روایت سرخ ، کسب رتبه سوم جشنواره نگاهی دیگر با موضوع بافت فرسوده ، کسب رتبه دوم در جشنواره هنر و بازیافت ، اثر شایسته تقدیر در جشنواره دفاع مقدس خانه گرافیک اصفهان ، اثر شایسته تقدیر در جشنواره و اما اصفهان خانه گرافیک اصفهان ، اثر شایسته تقدیر جشنواره ایمنی در برق ، راهیافته به سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت ، راهیافته به دومین جشنواره تلنگر و راهیافته به دومین جشنواره پوستر رضوی بخشی از کارنامه کاری این طراح جوان می باشد./

نوشتن دیدگاه