يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2690
منتشر شده در یکشنبه, 29 فروردين 1395 11:59
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان گفت: سبک زندگی غربی در جامعه موجب رواج بی رویه طلاق و متزلزل شدن بنیان خانواده ها در جامعه مدنی شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا ، حبیب رضا ارزانی در جلسه شورای فرهنگ و عمومی شهرستان گلپایگان بیان کرد: با توجه به اینکه ظزفیت های اداره...

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان گفت: سبک زندگی غربی در جامعه موجب رواج بی رویه طلاق و متزلزل شدن بنیان خانواده ها در جامعه مدنی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا ، حبیب رضا ارزانی در جلسه شورای فرهنگ و عمومی شهرستان گلپایگان بیان کرد: با توجه به اینکه ظزفیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان از بیت المال محسوب می شود باید از امکانات و تجهیزات استفاده بهینه شود.
وی سبک زندگی دینی را موجب عدم جدایی و مترکه دانست و گفت: ریشه متارکه در رها شدن سبک زندگی و رایج شدن سبک زندگی غربی است.
ارزانی خاطرنشان کرد: سبک زندگی غربی در جامعه موجب رواج بی رویه طلاق و متزلزل شدن بنیان خانواده ها در جامعه مدنی شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی از شوراهای قوی و مستحکم محسوب می شود، خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال خانه سینمای دیجیتال گلپایگان راه اندازی می شود.
تضعیف بنیان خانواده یکی از اهداف ضد فرهنگی دشمنان است
در ادامه حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی امام جمعه گلپایگان اظهار داشت:باید در انجام هر کاری رضایت خداوند مدنظر قرارگیرد و یاد خدا را به زندگی مردم هدیه داد.
وی تأکید کرد: امروز دشمنان انقلاب متزلزل شدن بنیان خانواده هدف قرار داده و تمام توان خود را برای ضربه زدن به بنیان خانواده به کار بسته که بهای این خسارت در جامعه از اقتصاد جبران ناپذیرتر است.
اسماعیلی گفت: دور شدن از سبک زندگی اسلامی که نتیجه توجه به فرهنگ غربی است یکی از علل وقوع طلاق در جامعه است، اجرای سبک زندگی اسلامی در خانواده از احکام الهی است که باید در همه زمان ها تبعیت شود./

نوشتن دیدگاه