دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24787
منتشر شده در شنبه, 06 آبان 1402 13:00
تعداد دیدگاه: 0
مدیر آکادمی زبان هفت اقلیم:

مدیرآکادمی زبان هفت اقلیم شیوه آموزشی زبان انگلیسی به ویژه در کودکان را نیازمند تغییر دانست و گفت: این شیوه زبان آموزی باید مبتنی بر خلاقت و نوآوری باشد.

به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز؛ مسعود هاشمی اظهارکرد: اینکه در قدیم و در مواقع آموزش زبان انگلیسی اصرار بر حضور زبان آموز در کلاس بود، اکنون منسوخ شده و امروز با استفاده از ابزارهای نوین آموزشی زبان آموزان آن را فرا می گیرند.
وی اظهار کرد: آخرین شیوه های آموزشی در آکادمی آموزش زبان هفت اقلیم استفاده از ابزارهای دیجیتال است و در کنار این ابزارها، یک همسان سازی فرهنگی نیز در تولیدات این مجموعه بوجود آمده که همین موضوع محتوای آموزشی را برای زبان آموزان قابل درک و فهم می سازد.
مدیر برند دکتر اینگیلیش ادامه داد: موسسه زبان هفت اقلیم از سال 1386 با تمرکز بر آموزش به کودکان وارد فاز جدیدی از آموزش شد و طی 4 سال گذشته برنامه گسترش آموزش ها را در دستور کار خود قرار دادیم ، بر این اساس، برند “دکتر انگلیش” که نخستین و تنها مرکز برای آموزش زبان کودکان از 4 تا 13 سالگی است را به ثبت رساندیم.
وی ادامه داد: دکتر انگلیش دومین برند مجموعه آموزشی بعد از هفت اقلیم است و تاکنون موفق شده ایم 12 جلد کتاب در زمینه آموزش و مکالمه برای زبان کودک تالیف نماییم.
هاشمی همچنین به تولید اپلیکیشن آموزشی “دکتر اینگلیش” به عنوان یک اپلیکیشن منحصربه فرد در آموزش زبان کودک اظاره و خاطرنشان ساخت: چون از صفر تا صد مراحل آموزش را در آن پایه گذاری کرده ایم و از انواع روش های سمعی بصری با تمرکز بر ایجاد جذابیت، تقویت انگیزه یادگیری و فراگیری پایدار استفاده می کنیم، آن را یک اپیلیکیشن کامل و جامع می دانیم.
هاشمی درباره چگونگی تولید محتوا در اپلیکیشن “دکتر انگلیش” بیان کرد: با تولید پنج کاراکتر بعنوان خانواده “دکتر انگلیش” که شامل پدربزرگ در نقش معلم خانواده، پسر، عروس و دو نوه هستند، اتفاقات شیرینی می افتد و چون آموزش به سبک بصری و در قالب تئاتر اجرا می شود، نتایج مطلوبی به لحاظ اثر یادگیری به همراه دارد.
مدیر آکادمی هفت اقلیم با بیان اهمیت تکنولوژی و فناوری دیجیتال در آموزش زبان، اعلام کرد: مجموعه هفت اقلیم، اولین و تنها مرکز آموزش زبان کودک مبتنی بر فناوری دیجیتال است و هر رخدادی یا تغییری در اپلیکیشن دکتر اینگلیش بر اساس تکنولوژی است.
مسعود هاشمی درباره برنامه های آینده مجموعه هفت اقلیم نیز اظهار داشت: اکنون بر روی اپلیکیشن VR یا واقعیت مجازی کار می کنیم تا اتفاقی نو در آینده رقم زنیم.وی ادامه داد: پروژه ما یک پروژه ملی است و تصمیم براین است تا بزودی در جایگاه “رهبر مارکت آموزش زبان کودک در ایران ” قرار گیریم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه