دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24701
منتشر شده در پنج شنبه, 20 مهر 1402 12:58
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

مدیرعامل کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: مدارس امروز عرصه جنگ دشمنان است اما فعالان فرهنگی باید با ابزار هنر با آن مبارزه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حامد علامتی ظهر پنجشنبه در همایش «شکوه وصل» که با هدف تجلیل از هیئات و مراکز فرهنگی تبلیغی شاخص استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه وجودی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، فعالان حوزه فرهنگ و فعالیت‌های مذهبی و دینی حلقه‌ها و نهادهای مردمی است.

وی ادامه داد: امروز اگر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در موضوعات و مسائل مختلف حوزه فرهنگی می‌خواهند موفق باشند باید همکاران استراتژیک برای خود تعریف کنند تا کاری منسجم ارائه دهد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ضلع مهم فعالیت‌های فرهنگی نهاد مردمی است که رهبر معظم انقلاب از آن نهاد میانی یاد می‌کنند و ما در حوزه دولت بویژه در دولت سیزدهم باید خود را از تصدی گری دور کنیم و متولی گر باشیم و امور را به گروه‌های مردمی بسپاریم.

علامتی با بیان اینکه کانون فرهنگی پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوره جدید متعلق به همه فعالان فرهنگی است، خاطرنشان کرد: این کانون در حوزه ادبی ۶۰ نوع فعالیت دارد که به طور عمده به صورت انتشارات است و از همین جا فعالان فرهنگ و هنر را به فعالیت در کانون پرورش فکری دعوت می‌کنم و باید هزاران کانون فرهنگی توسط خود مردم اداره شود زیرا امروز عرصه جنگ دشمن مدارس است و همه باید با ابزار هنر با آن مبارزه کنیم./انتهای پیام

مهر

نوشتن دیدگاه