دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24666
منتشر شده در شنبه, 15 مهر 1402 14:52
تعداد دیدگاه: 0
دبیر اجرایی جشنواره:

دبیر اجرایی سی‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌عنوان بخشی از هویت تاریخی اصفهان یادکرد.

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، میثم بکتاشیان با اعلام این مطلب گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، سی‌وپنج دوره است که برگزار می‌شود و از این تعداد بیست‌وسه دوره در اصفهان برگزار شده، لذا این جشنواره بین‌المللی قسمتی از هویت تاریخی و فرهنگی اصفهان شناخته می‌شود و به‌نوعی جزو میراث ملموس این منطقه است.

دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ادامه داد: در این دوره از جشنواره تعداد ۵۳۹ فیلم به دبیرخانه در قالب موضوع‌های مختلف ارسال شد که از این تعداد، ۳۸ فیلم در بخش‌های مختلف در سینماهای اصفهان نمایش داده می‌شود.

او افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده تعداد ۲ پردیس سینما در اختیار این جشنواره قرارگرفته و تمام فیلم‌های برگزیده در این دو سینما نمایش داده خواهند شد.

بکتاشیان تصریح کرد: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی به‌منظور اجرای برنامه‌های متنوع جانبی جشنواره، امسال و با هماهنگی شهرداران مناطق مختلف شهر اصفهان، در ۲۲۰ نقطه از شهر بالغ‌بر ۲۸۰ موضوع برنامه همچون پخش فیلم، کارناوال‌های شادی، عروسک‌گردانی، تن‌پوش‌ها و بازی‌های خلاقانه و سنتی کودکان و نوجوان با اولویت مناطق کمتر برخوردار برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اتفاقات این دوره از جشنواره، اجرای برنامه‌های جنبی ویژه‌ای برای کودکانی است که به دلیل بیماری در بیمارستان‌های تخصصی کودکان بستری هستند که به‌صورت ویژه‌ای این برنامه‌ها برای این عزیزان اجرا خواهد شد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه