يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2300
منتشر شده در جمعه, 17 مهر 1394 11:33
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان:

استاندار اصفهان با اشاره به راه اندازی شهرک صنعتی چاپ و بسته بندی در شهرك صنعتي عنوان کرد: برند شدن آثار بدون دسترسی به صنعت چاپ امکانپذیر نیست. رسول زرگرپور ضمن حضور در آیین رونمایی از خط تولید چاپ و بسته بندی جدید با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب گفت: تحولات اجتماعی و فرهنگی در...

 

 

استاندار اصفهان با اشاره به راه اندازی شهرک صنعتی چاپ و بسته بندی در شهرك صنعتي عنوان کرد: برند شدن آثار بدون دسترسی به صنعت چاپ امکانپذیر نیست.

رسول زرگرپور ضمن حضور در آیین رونمایی از خط تولید چاپ و بسته بندی جدید با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب گفت: تحولات اجتماعی و فرهنگی در جوامع در جایی شکل می‌گیرد که بستر مناسبی برای استقلال و تحول فراهم شده باشد.
وی ادامه داد: دسترسی نامناسب به آثار گذشتگان و منابع جدید باعث مهجوریت منابع شده و تنها با دسترسی به صنعت چاپ است که این امر و هدف مهم به درستی محقق می‌شود.
وی افزود: برند شدن آثار بدون استفاده از صنعت چاپ امری ناممکن است و تنها در این صورت است که می‌توان آثار را با استفاده از برند ملی ارائه نمود.
وی همچنین ضمن ارج نهادن به اقدام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در خصوص راه اندازی شهرک صنعتی چاپ و بسته بندی اظهار داشت: لازم است تا با تشکیل یک اطاق فکر برای رسیدن و پیوستن به قطار جهانی صنعت در جهان اقدام نمود.
گفتنی است؛ آیین رونمایی از خط تولید چاپ و بسته بندی جدید با حضور وزیر فرهنگ در شهرک صنعتی جی در حال برگزاری است.

نوشتن دیدگاه