شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2274
منتشر شده در چهارشنبه, 08 مهر 1394 09:55
تعداد دیدگاه: 0
در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان؛

جشن بزرگ غدیر با موضوع غدیر شناسی،روز چهارشنبه 8 مهرماه در سالن همایش های محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، این مراسم همزمان با دهه ولایت برگزار می شود و در آن سخنرانی ها و برنامه های جانبی متعددی پیش بینی شده است....

 

جشن بزرگ غدیر با موضوع غدیر شناسی،روز چهارشنبه 8 مهرماه در سالن همایش های محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، این مراسم همزمان با دهه ولایت برگزار می شود و در آن سخنرانی ها و برنامه های جانبی متعددی پیش بینی شده است.

سخنرانی با موضوع واقعه بزرگ غدیر، اجرای موسیقی آیینی، تجلیل از 12 نفر از خادمان غدیر با همکاری بنیاد بین المللی غدیر استان و تجلیل از 40 برگزیده مسابقه "اندیشه ناب" از جمله برنامه های این مراسم است. یادآور می شود برگزاری مسابقه اندیشه ناب، با محوریت کتاب آیت ا... مظاهری که در خصوص فضایل حضرت زهرا (س) و فضایل زن در اسلام نگارش شده و توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به چاپ رسیده است، در نمایشگاه قرآن امسال اعلام شد و مورد استقبال قرار گرفت.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان و مشاور فرهنگی شرکت نمایشگاه های استان از سخنرانان این مراسم هستند.

400 مهمان برای حضور در این مراسم دعوت شده اند. شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، این مراسم را در راستای اهداف فرهنگی خود برگزار خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه