شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2175
منتشر شده در چهارشنبه, 11 شهریور 1394 01:24
تعداد دیدگاه: 0
عضو کمیسیون آموزش مجلس:

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دانشگاه اصفهان که از اعضای هیأت علمی این دانشگاه خواهد بود در آینده بسیار نزدیکی و تا قبل از مهرماه معرفی خواهد شد. عباس مقتدایی با اشاره به تغییر سرپرست فعلی دانشگاه اصفهان و جایگزین شدن رئیس جدید برای این دانشگاه گفت: همانطور که اخیراً مطلع شدیم ریاست دانشگاه...

 

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دانشگاه اصفهان که از اعضای هیأت علمی این دانشگاه خواهد بود در آینده بسیار نزدیکی و تا قبل از مهرماه معرفی خواهد شد.

عباس مقتدایی با اشاره به تغییر سرپرست فعلی دانشگاه اصفهان و جایگزین شدن رئیس جدید برای این دانشگاه گفت: همانطور که اخیراً مطلع شدیم ریاست دانشگاه اصفهان به زودی تغییر خواهد کرد و دانشگاه اصفهان از سردرگمی مدیریتی خلاص خواهد شد.

نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم است تا روند مدیریتی و برنامه‌ریزی دانشگاه اصفهان ساماندهی شود، خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد که این موضوع بایستی جهت تسریع در روند کیفیت مدیریتی و برنامه‌ریزی در دانشگاه مادری مثل دانشگاه اصفهان تثبیت شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به پیگیری شدید برای مشخص شدن وضعیت ریاست دانشگاه اصفهان اظهار داشت: تعیین روئسای جدید در سطح دانشگاه‌ها بایستی به عنوان یک اصل در کمیته پنج نفره تعیین و انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها و شورای عالی انقلاب فرهنگی رخ دهد که در حال دنبال شدن است.

مقتدایی در پایان با بیان اینکه تا قبل از آغاز سال تحصیلی وضعیت رئیس دانشگاه اصفهان مشخص خواهد شد، اذعان داشت: اخبار رسیده حاکی از آن است که رئیس دانشگاه اصفهان که از اعضای هیأت علمی این دانشگاه است انتخاب خواهد شد و در آینده بسیار نزدیکی و تا قبل از مهرماه معرفی خواهد شد.

 

منبع:فارس

نوشتن دیدگاه