يكشنبه 6 خرداد 1403, Sunday 26 May 2024, مصادف با 18 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2023
منتشر شده در دوشنبه, 22 تیر 1394 16:38
تعداد دیدگاه: 0

مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی همراز برنامه یک شهر ضیافت را مثبت دانسته و آن را باعث ترغیب خیرین در آزادی زندانیان بدهکار دیه برشمردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، از روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان سئوال نظر سنجی پایگاه خبری تحلیلی همراز با متن "شما برنامه یک شهر ضیافت ویژه آزادسازی زندانیان...


مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی همراز برنامه یک شهر ضیافت را مثبت دانسته و آن را باعث ترغیب خیرین در آزادی زندانیان بدهکار دیه برشمردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، از روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان سئوال نظر سنجی پایگاه خبری تحلیلی همراز با متن "شما برنامه یک شهر ضیافت ویژه آزادسازی زندانیان نیازمند دیه که از شبکه اصفهان پخش می شود را چطور ارزیابی می کنید؟" بر روی خروجی این پایگاه خبری تحلیلی قرار گرفت.
گفتنی است برای این سئوال سه گزینه
الف) باعث هتک حرمت زندانیان حاضر در این برنامه می شود
ب)باعث ترغیب خیرین جهت مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار دیه می شود
ج)نظری ندارم
مطرح گردید که بیش از 53 درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی با انتخاب گزینه "ب" معتقد بودند این برنامه باعث ترغیب خیرین در آزادی زندانیان بدهکار دیه می گردد.
بنا بر این گزارش ، برنامه یک شهر ضیافت برای دومین سال متوالی است که با ساختاری جدید و با اجرای دو نفر از مجریان نام آَشنای اصفهان به نام های حسن اکلیلی و محمد امین صادقی در ماه مبارک رمضان و در دقایق پیش از افطار از شبکه اصفهان پخش می شود و توسط این برنامه که به آزادی زندانیان نیازمند دیه می پردازد، مبالغی برای آزادی زندانیان بدهکار غیر عمد جمع آوری و تحویل ستاد دیه استان اصفهان می گردد.
علاوه بر آن می توان تعهد ایجاد زمینه اشتغال زندانیان آزاد شده توسط کار آفرینان و افزایش روحیه گذشت و چشم پوشی توسط شکات را بخش های موثر و آموزنده این برنامه برشمرد.
گفتنی است، تاکنون افراد سرشناسی همچون پورمحمدی وزیر دادگستری ، اساد فاطمی نیا، جولایی رئیس ستاد دیه کشور، اکبر عبدی ، داریوش ارجمند ، هادی کاظمی ، قدرت اله ایزدی به عنوان هنرپیشه و طنز پرداز ،احمد خسروی وفا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان، حسن رحیمی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و تنی چند از مسئولان استانی و خیرین در این برنامه حضور یافته اند.

نوشتن دیدگاه