يكشنبه 16 ارديبهشت 1403, Sunday 5 May 2024, مصادف با 26 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1852
منتشر شده در سه شنبه, 08 ارديبهشت 1394 09:41
تعداد دیدگاه: 0
داریوش اسد زاده:

هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما با بیان این که با 92 سال سن از تهران به این جشنواره آمده ام، گفت: فقط آمدم تا بگویم زاینده رود تنها به اصفهان تعلق ندارد، بلکه به تمام ایران تعلق دارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،داریوش اسد زاده که به عنوان میهمان ویژه به دومین جشنواره ملی جلوه های آب دعوت شده...


هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما با بیان این که با 92 سال سن از تهران به این جشنواره آمده ام، گفت: فقط آمدم تا بگویم زاینده رود تنها به اصفهان تعلق ندارد، بلکه به تمام ایران تعلق دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،داریوش اسد زاده که به عنوان میهمان ویژه به دومین جشنواره ملی جلوه های آب دعوت شده بود، در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت: دلم برای زاینده رود می سوزد، چرا که بسیاری از خاطرات عمر 72 ساله هنری من در کنار این رود خروشان رقم خورده و ذهنیت خیلی خوبی از این رودخانه دارم.
وی اظهار کرد: هنرمندان در برابر این پدیده الهی مسئول هستند و باید برای شناساندن میزان خطری که آن را تهدید می کند وارد عمل شوند.
اسدزاده همچنین از مسئولان خواست تا با نگاه وسیع و ملی به این رودخانه نگاه کنند،چرا که زاینده رود تنها به مردم اصفهان تعلق ندارد، بلکه به تمام ایرانیان و یا حتی مردم جهانی که برای آن دل نگران هستند تعلق دارد.
بنا بر این گزارش ، دومین جشنواره ملی جلوه های آب از شامگاه هفتم اردیبهشت ما به مدت سه روز در اصفهان آغاز به کار کرد.

نوشتن دیدگاه