يكشنبه 16 ارديبهشت 1403, Sunday 5 May 2024, مصادف با 26 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1851
منتشر شده در سه شنبه, 08 ارديبهشت 1394 09:25
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و دبیر دومین جشنواره ملی جلوه های آب از ارسال آثار 581 هنرمند به این جشنواره خبرداد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، هاشم امینی شب گذشته در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی جلوه های آب که در سالن مجتمع فرهنگی هنری سوره برگزار می شد ، گفت: حدود 2هزار قطعه...


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و دبیر دومین جشنواره ملی جلوه های آب از ارسال آثار 581 هنرمند به این جشنواره خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، هاشم امینی شب گذشته در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی جلوه های آب که در سالن مجتمع فرهنگی هنری سوره برگزار می شد ، گفت: حدود 2هزار قطعه عکس و 248 عنوان فیلم به جشنواره ارسال که بر اساس نظر کارشناسان و داوران تعداد 124 قطعه عکس ، 21 فیلم داستانی ، 33 فیلم مستند و 17 فیلم پویانمایی به بخش نهایی راه یافت.
وی اظهار داشت: "نگاه تیزبین هنرمندان به موضوع آب" شعار این جشنواره بوده و هدف از انتخاب این شعار نیز این است که هنرمندان را برای ساخت آثاری در زمینه آب حساس کنیم.
امینی تصریح کرد:مقوله آب و خشکسالی مهمترین چالش دنیا در قرن 21 است و اگر بپذیریم که جنگ آینده جنگ آب است، پس هنرمندان می توانند با ورود به این حوزه از وقوع این جنگ جلوگیری کنند.
بنا بر این گزارش ، در مراسم افتتاحیه این جشنواره با نمایش فیلمی از زندگی شادروان زاون قوکاسیان ، عضو شورای سیاست گذاری این جشنواره ، نویسنده و محقق ، منتقد سینما،کارگردان و پژوهشگر فقید ، یاد این هنرمند فرهیخته گرامی داشته شد.

نوشتن دیدگاه