يكشنبه 16 ارديبهشت 1403, Sunday 5 May 2024, مصادف با 26 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1844
منتشر شده در یکشنبه, 06 ارديبهشت 1394 23:47
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

مدیرکل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی گفت: به صراحت و بدون هیچ تعارفی، حجت‌الاسلام قطبی را بهترین گزینه برای مسئولیت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان می‌دانم. همراز: حجت‌الاسلام حبیب ارزانی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان که در هتل آسمان برگزار...


مدیرکل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی گفت: به صراحت و بدون هیچ تعارفی، حجت‌الاسلام قطبی را بهترین گزینه برای مسئولیت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان می‌دانم.

همراز: حجت‌الاسلام حبیب ارزانی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان که در هتل آسمان برگزار شده بود، در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با رفتن شما از ساختمان دفتر تبلیغات اسلامی، آیا گزینه‌ای پیشنهادی برای مسئولیت دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان دارید، اظهار کرد: به شدت معتقدم که حجت‌الاسلام محمد قطبی بهترین گزینه برای تصدی مسئولیت دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان است.
وی بیان کرد: تجربه کار حجت‌الاسلام قطبی در دفتر تبلیغات اسلامی، آشنایی با فضای استان اصفهان و جامعه روحانیت، وی را بهترین گزینه برای دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان می‌کند.

گفتنی است که پیش از این حجت‌الاسلام قطبی در آخرین نشست خبری خود با اصحاب رسانه پیش از تودیع خود در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام ارزانی، یار دیرینه خود را به عنوان بهترین گزینه پیشنهادی برای مدیرکلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان معرفی کرد.

حجت‌الاسلام قطبی در مراسم تودیع خود، در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در اصفهان مبنی بر اینکه شنیده‌ها حاکی از آن است که شما به عنوان گزینه اصلی برای تصدی مسئولیت دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان انتخاب شده‌اید، اظهار کرد: این صحبت قابل انکار نیست، صحبت‌هایی از سوی مسئولان مربوطه دفتر تبلیغات اسلامی با من شده است ولی تا به امروز من شخصا پیرامون قبول مسئولیت دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان مقاومت کرده‌ام.

 

منبع:فارس

نوشتن دیدگاه