يكشنبه 16 ارديبهشت 1403, Sunday 5 May 2024, مصادف با 26 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1842
منتشر شده در یکشنبه, 06 ارديبهشت 1394 08:36
تعداد دیدگاه: 0
امیرشهاب رضویان:

همراز: کارگردان فیلم سینمایی «مینای شهر خاموش» تاکید کرد: امیدوارم جشنواره فیلم جلوه های آب، یک جشنواره پویا باشد و آثار آن پس از مدتی بایگانی نشوند. امیرشهاب رضویان با بیان این مطلب گفت: یکی از مشکلات جشنواره‌هایی از این دست آن است که آثار جشنواره بایگانی می‌شوند و هیچ جا نمایش نمی‌یابند. وی...

 

همراز: کارگردان فیلم سینمایی «مینای شهر خاموش» تاکید کرد: امیدوارم جشنواره فیلم جلوه های آب، یک جشنواره پویا باشد و آثار آن پس از مدتی بایگانی نشوند.
امیرشهاب رضویان با بیان این مطلب گفت: یکی از مشکلات جشنواره‌هایی از این دست آن است که آثار جشنواره بایگانی می‌شوند و هیچ جا نمایش نمی‌یابند.
وی ادامه داد: این مشکل فقط محدود به جشنواره فیلم و عکس جلوه‌های آب نیست، بسیاری از جشنواره‌ها دیگر نیز با همین مشکل رو‌به‌رو هستند حتی جشنواره‌های بزرگ مثل جشنواره فیلم کوتاه تهران که آثارش مجال چندانی برای نمایش پیدا نمی‌کنند و در رایانه سازندگانشان بایگانی می‌شوند، آثاری که بعضی از آن‌ها واقعا خوب و قابل توجه هستند اما فرصت نمایش پیدا نمی‌کنند.
این کارگردان خاطرنشان کرد: اگر هدف جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب ترویج فرهنگ مصرف آب است آثار آن باید در دسترس باشند، پخش شوند و مورد قضاوت واقع شود، آثار این جشنواره باید توجه افراد را برانگیزد باید اگر پتکی را بر آن‌ها وارد نمی‌آورد حداقل یک چکش باشد و به آن اندازه ضربه بزند و توجه‌ها را برانگیزد.
وی بیان داشت: امیدوارم فرصت نمایش آثار این جشنواره فراهم شود و سال آینده این موقع ما تمام آثار برتر این جشنواره را دیده باشیم و در مورد کیفیت آثار صحبت کنیم.
دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب از هفتم تا دهم اردیبهشت 94 در اصفهان برگزار می‌شود

نوشتن دیدگاه