چهارشنبه 2 خرداد 1403, Wednesday 22 May 2024, مصادف با 14 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2747
منتشر شده در دوشنبه, 13 ارديبهشت 1395 15:43
تعداد دیدگاه: 0

جسد نوجوان 15 ساله به نام محسن –ع از اهالی روستای کرسگان محدوده شهرستان فلاورجان صبح امروز در محدوده پل آذر کشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان جسد نوجوان 15 ساله به نام محسن –ع از اهالی روستای کرسگان محدوده شهرستان فلاورجان صبح امروز...

جسد نوجوان 15 ساله به نام محسن –ع از اهالی روستای کرسگان محدوده شهرستان فلاورجان صبح امروز در محدوده پل آذر کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان جسد نوجوان 15 ساله به نام محسن –ع از اهالی روستای کرسگان محدوده شهرستان فلاورجان صبح امروز در محدوده پل آذر کشف شد.
سه‌شنبه هفته گذشته در ساعت 14:50 سه نوجوان در محدوده روستای کرسگان از شهرستان فلاورجان در رودخانه زاینده‌رود مشغول بازی و شنا بوده‌اند که یکی از آن‌ها غرق‌شده و موضوع به اطلاع نیروهای آتش‌نشانی می‌رسد.
از زمان غرق شدن این نوجوان تاکنون غواصان ایستگاه آتش‌نشانی شماره 1 و 5 در پی جست‌وجوی جسد غرق‌شده این نوجوان بوده و در چند روز اخیر از مسیر نیروگاه اصفهان تا پل وحید مشغول به گشت زنی بوده‌اند.
صبح امروز در ساعت 11:30 شهروندان در تماس با آتش‌نشانی موضوع جسد شناور روی آب در محدوده پل آذر را به اطلاع آتش‌نشانی می‌رسانند که با حضور نیروهای آتش‌نشانی جسد بی‌جان محسن ازآب‌گرفته و تحویل اورژانس داده شد.
از ابتدای سال جاری تاکنون 3 مورد غرق‌شدگی در رودخانه زاینده‌رود روی‌داده که دو مورد آن با حضور به‌موقع نیروهای امدادی زنده از آب بیرون آورده شدند.

 

IMG 8719 

IMG 8729 

IMG 8734

نوشتن دیدگاه