سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2672
منتشر شده در سه شنبه, 24 فروردين 1395 12:16
تعداد دیدگاه: 0
دستور ویژه برای پرونده ویژه؛

دستور رسيدگی ويژه و خارج از نوبت پرونده شهادت مأمور دايره مبارزه با مواد مخدر از سوی رييس کل دادگستری استان اصفهان صادر شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، روز جمعه، در پی عملیات ماموران مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، اشرار مسلح در یک باند قاچاق مواد مخدر با ماموران پلیس درگیر شدند، که در...

دستور رسيدگی ويژه و خارج از نوبت پرونده شهادت مأمور دايره مبارزه با مواد مخدر از سوی رييس کل دادگستری استان اصفهان صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، روز جمعه، در پی عملیات ماموران مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، اشرار مسلح در یک باند قاچاق مواد مخدر با ماموران پلیس درگیر شدند، که در این عملیات، یک نفر از ماموران شجاع، مخلص و ولايتمدار پليس مبارزه با مواد مخدر استان با ضرب گلوله به سر او، به درجه رفيع شهادت نائل شد و 2 نفر ديگر نيز مجروح شدند.
براساس این گزارش، در این درگیری که به مدت یک ساعت طول کشید، سه نفر از قاچاقچيان دستگير و 2 نفر نيز به ضرب گلوله مجروح شدند و مقدار 527 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك و حشيش به همراه سه قبضه سلاح كلاشينكف و مقادير زيادي مهمات و فشنگ‌هاي مربوطه كشف و سه دستگاه خودروی سواري و تجهيزات مخابراتي توقيف شد.
احمد خسروی وفا در این‌باره گفت: پرونده شهادت شهيد اصغر قضاوي که در هنگام انجام وظيفه و در درگيري با اشرار و قاچاقچيان مواد مخدر در شهرستان نايين به درجه رفيع شهادت نايل شد، به صورت ويژه و خارج از نوبت رسيدگي و در کمترين زمان، منتهي به صدور رأي خواهد شد.
وي افزود: در اين پرونده چهار نفر دستگير و با حکم بازداشت موقت هم اکنون در زندان به‌سر مي‌برند.
رييس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: دستگاه قضايي استان با اشرار و قاچاقچيان و بر هم زنندگان نظم و امنيت جامعه به شدت برخورد خواهد کرد و متهمان اين پرونده نیز پس از صدور رأي نهايي به مجازات قانوني خود خواهند رسيد.
رييس دستگاه قضايي استان در پايان از شهيد اصغر قضاوي به عنوان يکي از مأموران پاک، خالص و تلاشگر ياد کرد و شهادت وی را به خانواده معظم او و مردم شهيد پرور استان اصفهان تبريک و تسليت گفت.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین عادلی پور، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مراسم تشییع این شهید بزرگوار، از دستگاه قضایی در خصوص همکاری با این نهاد انتظامی تشکر کرد و گفت: همانطور که قوه قضائیه در برخورد با متهمان گلپایگان سرعت عمل همراه با دقت و قاطعیت داشت، توقع داریم در این پرونده نیز سرعت، دقت و قاطعیت در دستور کار قرار بگیرد./

نوشتن دیدگاه