چهارشنبه 2 خرداد 1403, Wednesday 22 May 2024, مصادف با 14 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2500
منتشر شده در شنبه, 26 دی 1394 14:37
تعداد دیدگاه: 0
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از رانندگانی که دچار تصادف غیر جرحی و خسارتی می شوند خواست به سرعت وسایل نقلیه خود را به منتهی الیه سمت راست جاده منتقل کنند و مسیر دیگر خودرو ها را باز نمایند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، سرهنگ حسین حسین زاده گفت: متاسفانه بعضا دیده شده که رانندگان...

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از رانندگانی که دچار تصادف غیر جرحی و خسارتی می شوند خواست به سرعت وسایل نقلیه خود را به منتهی الیه سمت راست جاده منتقل کنند و مسیر دیگر خودرو ها را باز نمایند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سرهنگ حسین حسین زاده گفت: متاسفانه بعضا دیده شده که رانندگان وسایل نقلیه در صورت تصادف غیر جرحی و خسارتی، بر حفظ صحنه تصادف اصرار می ورزند، این در حالی است که قانون پرداخت خسارت تا سقف 5 میلیون تومان را بدون نیاز به کروکی پلیس تصویب کرده است.
وی اظهار کرد: بر اساس قانون ماموران راهنمایی و رانندگی چنانچه با صحنه تصادف خسارتی مواجه شوند که رانندگان وسایل نقلیه با اصرار بر حفظ صحنه جرم، اقدام به راهبندان کرده باشند، آن ها را جریمه نموده و پس از آن به موضوع تصادف رسیدگی خواهند کرد.
حسین زاده ادامه داد: عصر پنجشنبه گذشته سه دستگاه خودرو سواری در تندرو اتوبان ذوب آهن دچار سانحه رانندگی شدند و خودرو های خود را در همان محل متوقف نمودند، بعد از مدتی نیز یک دستگاه مینی بوس در سمت راست اتوبان توقف کرده تا به بررسی صحنه تصادف بپردازد و در این حین ناگهان یک کشنده تریلر با سرعت بالا در اثر برخورد با مینی بوس، مرگ سه نفر از شهروندان اصفهانی را رقم زد.
جانشین انتظامی استان اصفهان اضافه کرد:به دنبال این تصادف مرگبار ، حدود یکساعت اتوبان ذوب آهن مسدود بود و تردد خودروهای امدادی در این مسیر غیر ممکن شده بود.
وی با تاکید بر این که در بسیاری از مواقع جان انسان ها به یک لحظه بستگی دارد، از شهروندان خواست در صورت بروز چنین حوادثی حتما مسیر خودروهای امدادی را باز نگه دارند تا امداد رسانی هر چه سریعتر صورت پذیرد.
حسین زاده همچنین از کشف بیش از یک میلیون انواع مواد مخدر در استان اصفهان طی 10 روز گذشته خبر داد و افزود: سوداگران مواد مخدر به دنبال این هستند که از این مواد خانمان بر انداز نهایت استفاده مالی را داشته باشند و پلیس استان اصفهان نیز برای جلوگیری از این موضوع تیم های شناسایی و عملیاتی خود را خارج از مرزهای استان فعال نموده تا جلوی رسیدن مواد مخدر از قاچاقچیان به خرده فروشان را بگیرد.
وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر اقدام مشکوک از طریق شماره 110 مرکز فوریت های پلیسی استان اصفهان را در جریان بگذارند./

نوشتن دیدگاه