جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24942
منتشر شده در دوشنبه, 13 آذر 1402 08:22
تعداد دیدگاه: 0
تکنولوژی به کمک محیط زیست آمد؛

گروه انتخاب الکترونیک در راستای رسیدن به هدف توسعه پایدار اقدام به حذف دفترچه های راهنمای کاغذی از محصولات گازی خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سروش رحیمی، کارشناس طراحی عملکرد گروه انتخاب گفت: با حذف دفترچه های راهنما که به صورت کاغذی ضمیمه محصول قرار می گرفت، اکنون از فن آوری QR CODE استفاده می شود و کاربران می توانند با اسکن QR CODE مندرج روی محصول، مشخصات و شیوه استفاده از آن را در گوشی تلفن خود دنبال کنند.
رحیمی ادامه داد: استفاده از این فن آوری نوین بخشی از تکریم خریداران و مصرف کنندگان محصولات این مجموعه بوده و همچنین در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی گروه انتخاب الکترونیک می باشد.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح در گام اول سالانه از قطع 200 درخت تنومند جلوگیری می شود که در صورت توسعه آن به دیگر محصولات، می توان کمک مفیدی به محیط زیست کرد.
کارشناس طراحی عملکرد گروه انتخاب الکترونیک ادامه داد: در حال حاضر در برندهای محدود و مطرح دنیا از جملهMIELE ,ELECTROLUX BUSH , SUMSUNG , این اتفاق افتاده و گروه انتخاب الکترونیک نیز توانسته است با استفاده از این فن آوری، در مسیر توسعه پایدار گام بردارد.
راهنمای استفاده از محصول بخش مهمی از خدمات بعد از فروش به حساب می آید که هرچه به روز باشد، رضایت بیشتر مشتری را به دنبال خواهد داشت. استفاده از چنین فن آوری هایی علاوه بر تسهیل در جستجوی موضوعی برای کاربر و مصرف کننده، باعث دسته بندی و ارائه اطلاعات بیشتر از محصول به صورت تصویری و نوشتاری نیز می شود /انتهای پیام

نوشتن دیدگاه