سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2452
منتشر شده در سه شنبه, 24 آذر 1394 14:04
تعداد دیدگاه: 0

دختری 20 ساله از اهالی شهرستان فلاورجان در حالی که تنها دو ماه از ازدواج او می‌گذشت در اقدامی جنون آمیز همسرش را با اسلحه کلت کشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا، رییس پلیس آگاهی اصفهان دراین زمینه اظهار کرد: دختری 20 ساله که دو ماه پیش با مردی 33 ساله ازدواج کرده بود پس از...

دختری 20 ساله از اهالی شهرستان فلاورجان در حالی که تنها دو ماه از ازدواج او می‌گذشت در اقدامی جنون آمیز همسرش را با اسلحه کلت کشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا، رییس پلیس آگاهی اصفهان دراین زمینه اظهار کرد: دختری 20 ساله که دو ماه پیش با مردی 33 ساله ازدواج کرده بود پس از آگاهی از اعتیاد شوهر و به دنبال اختلافات شدید با همسرش و درگیری‌های پی در پی فیزیکی از سوی او، تصمیم به طلاق گرفت اما خانواده‌های هر دو طرف با این اقدام مخالفت کرده و مانع از جدایی این زوج از یکدیگر شدند.
سرهنگ ستار خسروی افزود: دختر جوان پس از اینکه از طلاق ناامید شد با کرایه یک قبضه اسلحه کلت کمری از یکی از استان‌های همجوار اصفهان به مبلغ یک میلیون تومان، هنگامی‌که شوهرش در خواب بود با شلیک دو گلوله به سر وی او را به قتل رساند.
وی تصریح کرد: نوعروس قاتل پس از فرار به سمت اصفهان در یکی از هتل‌های این شهر مستقر شد اما فردی که او را به هتل رسانده بود به وقوع جنایت از سوی زن جوان مشکوک شد و موضوع را با پلیس در میان گذاشت.
خسروی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی اصفهان در عملیاتی نوعروس را دستگیر کردند و او نیز به قتل همسرش اعتراف کرد، لذا پرونده تشکیل و قاتل به مراجع قضایی تحویل داده شد.

نوشتن دیدگاه