سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2413
منتشر شده در چهارشنبه, 27 آبان 1394 23:59
تعداد دیدگاه: 0
در شمال شهر اصفهان اتفاق می افتد؛

فردی که بعضا به صورت کاملا عریان در مقابل یکی از مدارس دخترانه شمال شهر اصفهان ظاهر می شود، بیش از یکسال است که به این حرکت ادامه داده، اما هنوز دستگیر نشده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، دانش آموزان یکی از مدارس دخترانه غیر انتفاعی در شمال شهر اصفهان حدود یک سال است با صحنه ای روبرو می...


فردی که بعضا به صورت کاملا عریان در مقابل یکی از مدارس دخترانه شمال شهر اصفهان ظاهر می شود، بیش از یکسال است که به این حرکت ادامه داده، اما هنوز دستگیر نشده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، دانش آموزان یکی از مدارس دخترانه غیر انتفاعی در شمال شهر اصفهان حدود یک سال است با صحنه ای روبرو می شوند که این صحنه باعث ایجاد رعب و وحشت بین آنان شده است.
ریحانه س ، یکی از این دانش آموزان که 16 سال سن دارد در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:چند روز پیش برای حضور در مدرسه وارد کوچه ای شدم که دبیرستان ما در آن قرار دارد،ناگهان با صحنه ای روبرو شدم که شوکه شده بودم،مردی حدودا 30 ساله را دیدم که کاملا برهنه شده بود و داشت به حیاط مدرسه ما سرک می کشید،من از ترسم تا کیوسک پلیس 110 که در همان نزدیکی است دویدم، اما وقتی با ماموران به کوچه رسیدیم او رفته بود.
زهرا الف،زن حدودا 40 ساله که مادر یکی از این دانش آموزان است نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:حدود شش ماه قبل و در سال تحصیلی قبلی دخترم به خانه آمد و اعصابش خرد بود، وقتی دلیل ناراحتی اش را پرسیدم ماجرا را برایم تعریف کرد و گفت:زنگ تفریح درون حیاط مدرسه بودیم که ناگهان متوجه مردی کاملا برهنه شدیم،سریع به داخل کلاس ها رفتیم و مسئولان مدرسه را خبر کردیم، اما وقتی آن ها به درب مدرسه رسیدند، او فرار کرده بود.
وی بیان کرد:اگر کادر مجرب این مدرسه نبود،قطعا محل تحصیل فرزندم را جابجا می کردم،اما امید به موفقیت دخترم و موفقیت دانش آموزان قبلی این مدرسه در کنکور دانشگاه مانع از این کار می شود.
محسن.ز ،مردی تقریبا 45 ساله وپدر یکی از دانش آموزان مشغول تحصیل در این مدرسه نیز در این زمینه گفت:الان حدود یکسال است که این موضوع هر چند روز یکبار در حال تکرار می باشد و در ساعات خلوت روز این فرد به نزدیکی مدرسه می آید و با این وضعیت ناهنجار باعث رعب و وحشت دانش آموزان می گردد، اما متاسفانه به نظر می رسد این موضوع توسط مسئولان آموزش و پرورش و نیروی انتظامی جدی گرفته نشده است.
مدیر این مدرسه دخترانه غیر انتفاعی نیز هرچند در این خصوص راضی به مصاحبه نشد و تنها به بیان این نکته که "نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در جریان این موضوع هستند و هر بار به پلیس خبر داده ایم،در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده است،اماوقتی این فرد ناگهان غیب می شود،پلیس چکار می تواند انجام دهد؟" بسنده کرد، اما با بیان این که هراز چندی دربیش از یکسال گذشته به صورت متناوب این فرد با وضعیت نا متعارف و ناهنجار در مقابل درب دبیرستان ظاهر می شود، این اتفاق ناخوشایند را تایید کرد.
همچنین اظهارات تایید نشده برخی از والدین این دانش آموزان، حکایت از شناسایی منزل مسکونی این فرد که در همان کوچه است، دارد و به نظر می رسد وی که در شرایط عادی ظاهری کاملا متشخص دارد،از بیماری روحی و روانی رنج می برد.

نوشتن دیدگاه