سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2331
منتشر شده در یکشنبه, 26 مهر 1394 21:31
تعداد دیدگاه: 0
ساعاتی پیش رخ داد:

تصادف کامیون و می نی بوس در محور قدیم قم-تهران 27 کشته وزخمی بر جای گذاشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، سرهنگ محمد حسین حمیدی ، رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:در این حادثه دلخراش که ساعت 18 و 30 دقیقه عصر امروز اتفاق افتاد، یکدستگاه کامیون ایسوزو با بار مرکبات اقدام...

تصادف کامیون و می نی بوس در محور قدیم قم-تهران 27 کشته وزخمی بر جای گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سرهنگ محمد حسین حمیدی ، رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:در این حادثه دلخراش که ساعت 18 و 30 دقیقه عصر امروز اتفاق افتاد، یکدستگاه کامیون ایسوزو با بار مرکبات اقدام به سبقت غیر مجاز نمود که با یک دستگاه می نی بوس و یک دستگاه خودرو سواری پیکان که پشت سر می نی بوس در حال حرکت بود برخورد و در این حادثه 20 نفر کشته و 7 نفر زخمی شدند.
وی با تاکید بر این که با سرعت عمل نیروهای امدادی این محور که برای ساعتی مسدود بود، بازگشایی شده است، خاطر نشان کرد: ظواهر امر سبقت غیر مجاز کامیون ایسوزو را نشان می دهد، اما عوامل فنی پیگیری موضوع در حال بررسی است.
حمیدی ادامه داد: در محور هایی مانند محور قدیمی قم-تهران رانندگان باید از هوشیاری بالا برخوردار بوده و در سبقت ها خیشتن داری کنند و تا از امنیت در سبقت اطمینان پیدا نکرده اند سبقت نگیرند.

بنا بر این گزارش ، زخمی ها و اجساد کشته شدگان این حادثه به مراکز مربوطه در قم انتقال داده شده است.

نوشتن دیدگاه