پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3483
منتشر شده در چهارشنبه, 31 شهریور 1395 12:31
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان:

استاندار اصفهان گفت: دشمن مستکبر پیوسته درصدد وارد آوردن ضربه به پیکره نظام و ملت اسلامی است بنابراین در چنین شرایطی عاقلانه‌ترین و ضروری‌ترین امر تقویت توان دفاعی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از فارس، رسول زرگرپور صبح امروز در رژه نیروهای مسلح استان اصفهان که مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: درود به نیروی زمینی ارتش و هوانیروزی که در روزهای اولیه جنگ تحمیلی در برابر نیروهای متجاوز ایستادگی کردند و سدی برای جلوگیری از تجاوز به کشور بودند.

استاندار اصفهان افزود: سلام و درود ما بر قهرمانان و دلیران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که علی‌رغم مشکلات لجستیک، کمبود نفرات و امکانات با ایمان و اعتقاد به صحنه نبرد شتافتند و حماسه‌های بزرگ آفریدند.

وی ادامه داد: درود بر نیروی انتظامی و همه رزمندگانی که در صحنه نبرد سینه را در برابر دشمن سپر کردند.

زرگرپور بیان داشت: سلام ما بر بسیج دلاور و خط‌شکن که با فریاد، ایمان و ایستادگی‌اش راه پیروزی پیاپی را بر روی ملت گشود.

استاندار اصفهان ادامه داد: سلام ما بر همه آنان که در دفاع 8 ساله، متجاوز را سرکوب کردند و شرف و سربلندی را برای ایران و ایرانی به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس در واقع بزرگ داشت ملت ایران است که در پشتیبانی از نیروهای مسلح و همه نیروهای بسیج مقاومت کردند و دشمن را شکست دادند، دشمنی که اکثر قدرت‌های بزرگ جهان و منطقه و به‌ویژه آمریکای جنایت‌کار از آن حمایت کردند.

زرگرپور افزود: دشمنی که در اوج استیصال حمله کرد در نهایت فروپاشید و نابود شد.

استاندار اصفهان با اشاره به دشمنی‌های صورت گرفته علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: دشمنان ایران و اسلام تمام تلاش خود را به کار بردند تا انقلاب اسلامی پیروز نشود و این نظام مقدس استقرار نیابد اما به لطف الهی و تحت توجهات امام زمان (عج) و رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پیروز شد و نظام استقرار یافت.

وی ادامه داد: دشمنان در مرحله بعدی با تحمیل جنگی بزرگ سعی در فروپاشی و نابودی نظام اسلامی داشتند که آن هم به لطف الهی و ایستادگی مردم، پیروزی از آن اسلام و مردم مسلمان شد.

زرگرپور با اشاره به وضع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تصریح کرد: دشمنان در مرحله سوم با انواع توطئه، فشار و تحریم‌ها سعی در مهار این انقلاب الهی داشتند که آن‌هم به لطف الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نقش بر آب شد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: دشمنان امروز تلاش برای نفوذ به این نظام مقدس دارند که آن‌هم به لطف الهی و روشنگری‌های بصیرت‌افزای مقام عظمای ولایت راه آن بسته خواهد شد.

زرگرپور ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با اقتدار ملی و اقتدار نظامی زبانزد جهانی‌اش و با مقاومت و ایثار و شهادت‌طلبی مردمش به عنوان یک بازیگر مهم بین‌المللی و یک قدرت بلامنازع منطقه‌ای ایفای نقش می‌کند و دشمنان این مردم بارها به این مسئله اذعان داشته‌اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ملت ایران دشمنی‌ها را شناخت و امروز هم عمیق‌تر می‌شناسد متذکر شد: موضع‌گیری‌های ملت ایران و مسؤولان نظام در مقابل آمریکای جنایت‌کار بر اساس همین شناخت کامل است.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر عظمت آن فکری که این انقلاب را پی‌ریزی کرد بدانیم، تصریح کرد: شعار نه شرقی نه غربی، شعار رد و نفی استکبار و مستکبران، شعار اعتماد به جوانان مؤمن در هر نقطه‌ای از کشور و ... هرکدام از دل حکمتی بر خواسته است که از عالم غیب، با ارتباط با خدا و بندگی او به آن مرد بزرگ الهام شد و او به ملت ما آموخت.

زرگرپور ادامه داد: ملت و نظامی که توانسته برخلاف خواسته جهان استکبار نظم مطلوب آنان را به هم بریزد و الگوی شکل‌گیری جبهه اسلام در برابر کفر باشد یقیناً هدف عداوت و تهدید نظام مستکبر و بی‌تقوای جهانی خواهد بود.

استاندار اصفهان ادامه داد: دشمن مستکبر پیوسته درصدد وارد آوردن ضربه به پیکره نظام و ملت اسلامی است بنابراین در چنین شرایطی عاقلانه‌ترین و ضروری‌ترین امر تقویت توان دفاعی کشور است و این چیزی است که امروز بیش از هر زمان دیگر به آن نیاز داریم.

وی بیان داشت: امروز دولت با تمام قوا پشتیبان نیروهای مسلح بوده و برای تأمین امکانات و نیازهای آنان لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

نوشتن دیدگاه