جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3369
منتشر شده در یکشنبه, 07 شهریور 1395 11:44
تعداد دیدگاه: 0
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به مجاهدت ها و ایثارگری های مجاهدان و رزمندگان از صدر اسلام تا کنون، گفت: انقلاب اسلامی محصول خون شهدای اسلام از صدر اسلام و شهدای کربلا تا به امروز است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی امروز در همایش مدیران و اعضای شورای کانون های بسیج فرهنگیان استان اصفهان، گفت: تحقق مردم سالاری دینی از مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است که بر اساس آن تمامی الزمات حضور و نقش آفرینی مردم فراهم شده است.
وی ادامه داد: پس از فروپاشی رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ایران اسلامی با تشکیل نظام علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی ایران اولین گام را جهت زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) برداشت.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اظهار کرد: حسنین هیکل روزنامه نگار مصری معتقد بود تیری که در عاشورای 62 توسط امام حسین (ع) رها شد در انقلاب اسلامی ایران به هدف نشست و به تعبیری دیگر انقلاب اسلامی ایران محصول خون شهدای کربلا و شهدای صدر اسلام تا کنون است.
وی ادامه داد: با پیروزی مردم ایران در دفاع مقدس الگوی مقاومت به مردم افغانستان منتقل شد و مجاهدان افغانی در برابر شوروی ایستادند و اولین دستاورد فرامرزی جمهوری اسلامی ایران در فروپاشی شوروی و شکسته شدن دیوار برلین نمایان شد.
سردار سلیمانی با اشاره به نامه امام خمینی (ره) به گورباچف، افزود: امام خمینی (ره) در این نامه این واقعه را پیش بینی و صدای خرد شدن هیمنه کمونیست و سوسیالیسم را گوشزد کرده بودند.
وی اظهار کرد: یکه تازی آمریکا در این دوران توهم اینکه مدیریت و رهبری جهان به عهده آمریکا است را برای سردمداران و استراتژیست های آنها زنده کرده بود و مباحثی چون پایان تاریخ، فهم مشترک، کالای مشترک و زبان مشترک توسط غربی ها مطرح شد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: از همان بدو پیروزی انقلاب جنگ های امنیتی، نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به موازات هم در دستور کار دشمن قرار گرفت که در برخی برهه ها برخی از این جنگ ها قوت بیشتری پیدا کرد.
وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه مردم ما آغاز شد و پس از مایوس شدن از جنگ نظامی، امنیتی، سیاسی و اجتماعی دو روش جنگ فرهنگی و اقتصادی قوت بیشتری پیدا کرد تا سالهای اخیر که به بهانه هسته ای دشمن به فکر طراحی تحریم های فلج کننده افتاد و تلاش کرد کلیه شاهرگ های حیاتی نظام اسلامی را مسدود کند.
سردار سلیمانی به تلاش دشمن برای تاثیر گذاری در جبهه جنگ نرم اشاره کرد و افزود: به نظر می رسد اگر امروز در دو جبهه فرهنگی و اقتصادی با راهبرد جهاد کبیر و اقتصاد مقاومتی دشمن شکست داده شود، جمهوری اسلامی ایران جهش عظیمی در راستای تحقق دولت اسلامی برداشته است.
وی اظهار کرد: مشکل مهم ما عدم اجماع بین بخش های مردمی و دولت در دو حوزه فرهنگ و اقتصاد است.

نوشتن دیدگاه