پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403, Thursday 9 May 2024, مصادف با 1 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3047
منتشر شده در شنبه, 12 تیر 1395 09:42
تعداد دیدگاه: 0
آیت الله مهدوی:

عضو مجلس خبرگان برجام را توافق‌نامه نسبتا خوبی دانست که توسط دولت به سرانجام رسید و گفت: مذاکره‌کنندگان به بدعهدی‌های طرف مقابل توجه نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: هرچه از انقلاب گذشته است هوشیاری و بصیرت مردم کرده و حتی در برهه‌هایی از مسؤولان نیز بیشتر بوده است.

وی با بیان اینکه اقتدار نظامی و علمی باعث حضور بیشتر مردم و دشمنی بیشتر دشمنان می‌شود، افزود: در این مبارزه حق و باطل معتقدیم یاری کردن دین خدا کمک خداوند را در پی خواهد داشت در نهایت پیروزی با جبهه حق خواهد بود و امیدواریم حتی زودتر از پیش‌بینی رهبر انقلاب شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

امام جمعه موقت اصفهان برجام را توافق‌نامه نسبتا خوبی دانست که توسط دولت به سرانجام رسید و اضافه کرد: مذاکره‌کنندگان به بدعهدی‌های طرف مقابل توجه نداشتند.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب از ابتدا گفتند به این مذاکرات خوش‌بین نیستم اما در بین مسؤولان خوش‌بینی وجود داشت که هر چه زمان گذشت این خوش‌بینی از بین رفت و امروز فهمیده‌اند که طرف مقابل هیچ امتیازی نداده و رسماً تعهداتش را پایمال می‌کند.

آیت الله مهدوی با اشاره به عدم رعایت برخی خط قرمزها در مسیر برجام خاطرنشان کرد: با وجود بدعهدی طرف مقابل در برجام هنوز عده‌ای نسبت به آن خوش بین هستند؛ این بدعهدی طرف مقابل مذاکرات باید در تاریخ ثبت شود تا نسل‌های آینده بدانند که ایران به تعهداتش عمل کرد اما طرق مقابل به قولش پای بند نبود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان در پایان تأکید کرد: گروهی که رهبر انقلاب برای پیگیری برجام تعیین کردند باید تقویت شده و بدعهدی را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.

نوشتن دیدگاه