دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2847
منتشر شده در دوشنبه, 03 خرداد 1395 12:12
تعداد دیدگاه: 0

طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمين رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، سید مرتضی بختیاری به سمت قائم مقام این آستان منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، عمل به منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب که در حکم معظم له به تولیت آستان قدس رضوی به آن تصریح شده و برنامه ریزی جهت انجام آن از...

طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمين رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، سید مرتضی بختیاری به سمت قائم مقام این آستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، عمل به منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب که در حکم معظم له به تولیت آستان قدس رضوی به آن تصریح شده و برنامه ریزی جهت انجام آن از سوی کلیه اجزای آستان قدس، به عنوان اصل و اساس اقدامات بختیاری از سوی حجت الاسلام و المسلمین رییسی مورد تاکید قرار گرفته است.
بختیاری که معاونت دادستانی کل کشور، وزیر دادگستری، استاندار استان اصفهان، رئیس کل داگشتری استان خراسان رضوی، رئیس سازمان زندان های کشور و ... را در کارنامه خود دارد، به عنوان قائم مقام آستان قدس رضوی جایگزین مهدی عزیزیان شد.
مهدی عزیزیان نیز طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین رییسی به سمت مشاور عمرانی و عضو هیات امنای آستان قدس رضوی منصوب شد.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همچنین در حکمی دکتر فرهاد رهبر را به سمت مشاور اقتصادی و دبیر کارگروه اقتصادی آستان قدس رضوی منصوب کرد. انتهای پیام

نوشتن دیدگاه