دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25547
منتشر شده در یکشنبه, 26 فروردين 1403 15:00
تعداد دیدگاه: 0
سازمان وظيفه عمومي فراجا اعلام کرد؛

سازمان وظيفه عمومي فراجا در اطلاعيه اي اعلام کرد: برابر ماده 44 قانون خدمت وظيفه عمومي در مواردي که دو برادر همزمان در شرايط اعزام به خدمت قرار دارند، درصورتيکه يکي از برادران درحال خدمت باشد، برادر ديگر در صورت نداشتن غيبت تا پايان خدمت برادر خود مي تواند تاريخ اعزامش را تمديد کند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مشمول فاقد غيبت جهت تمديد تاريخ اعزام به خدمت مي بايست به همراه برگ اشتغال به خدمت برادرجهت تمديد تاريخ اعزام به خدمت به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) مراجعه کند .

در مواردي که تاريخ اعزام به خدمت دو برادر همزمان باشد، تاريخ اعزام به خدمت يکي از آنان به مدت دو ماه تمديد مي شود و درصورت ارائه گواهي اشتغال به خدمت، مشمول مي تواند تا پايان خدمت دوره ضرورت برادرحين خدمت از تمديد تاريخ اعزام به خدمت بهره مند شود.

لازم به ذکر است: مشمولان و خانواده هاي آنان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir و يا کانال سازمان در پيام رسان هاي داخلي(سروش،ايتا و روبيکا) به نشاني khabaresarbazi@ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند./انتهای پیام

معاونت اجتماعی سازمان وظيفه عمومي فراجا

نوشتن دیدگاه