يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2550
منتشر شده در دوشنبه, 03 اسفند 1394 12:33
تعداد دیدگاه: 0
رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان:

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: دشمن برای بعد از انتخابات برنامه‌ریزی کرده است و میزان و نوع آرای مردم می‌تواند زاویه ما را با دشمن کم یا زیاد کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از فارس، علی‌رضا احسان‌دوست شامگاه یکشنبه در مجمع سالانه بسیج اساتید استان اصفهان، اظهار کرد:...

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: دشمن برای بعد از انتخابات برنامه‌ریزی کرده است و میزان و نوع آرای مردم می‌تواند زاویه ما را با دشمن کم یا زیاد کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از فارس، علی‌رضا احسان‌دوست شامگاه یکشنبه در مجمع سالانه بسیج اساتید استان اصفهان، اظهار کرد: بسیج اساتید استان اصفهان در سال‌های گذشته در دو حوزه کمی و کیفی سابقه خوبی را داشته است و می‌توان گفت به‌عنوان یک مجموعه تأثیرگذار در دانشگاه‌ها، فعال و کارآمد بوده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته توانسته‌ایم از مجموع 10 هزار استاد استان اصفهان، بیش از 3 هزار نفر را به عضویت شجره طیبه بسیج درآوریم و این به معنای توقف در جذب نخواهد بود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان ادامه داد: اگر زمان امام خمینی (ره) از میان 36 میلیون نفر، 20 میلیون باید بسیجی می‌شدند، اکنون به فرموده مقام معظم رهبری باید ده‌ها میلیون نفر بسیجی شوند و الان عرصه قدرت نظامی در درون مرزها نیست.

احسان‌دوست به فعالیت‌های بسیج اساتید استان اصفهان در زمینه‌های دینی، فرهنگی و معنوی اشاره و بیان کرد: در این بخش عملکرد بسیج اساتید استان اصفهان بسیار خوب بوده است و اساتید کارنامه خوبی در انجام دادن فرمان‌های رهبری با صداقت و خالصیت تمام دارند.

وی مطرح کرد: در حوزه جنگ نرم نیز عملکرد خوبی را داشته‌ایم اما این مقدار کافی نبوده و استان اصفهان با تقدیم 24 هزار شهید و سابقه تمدنی بسیار زیاد، آماده انجام وظایف خود برای نیازهای جهانی است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان تأکید کرد: هیچ مجموعه‌ای بدون عیب و نقص نیست و انتظار داریم که نقاط ضعف سیاست‌ها و راه‌هایمان را به ما تذکر دهند.

احسان‌دوست به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه اشاره و مطرح کرد: بسیج اساتید در این عرصه فعالیت‌های خوبی را داشته است و با برگزاری نشست‌ها و گردهمایی‌های سیاسی ویژه اساتید و خانواده‌های آن‌ها انجام‌ وظیفه کرده است.

وی گفت: دشمن برای بعد از انتخابات برنامه‌ریزی کرده است و میزان و نوع آرای مردم می‌تواند زاویه ما را با دشمن کم یا زیاد کند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان به سخن رئیس‌ جمهور آمریکا مبنی به اینکه این انتخابات ایران برای 25 سال آینده در حوزه روابط ایران و آمریکا سرنوشت‌ساز است پرداخت و تصریح کرد: مصداق پروژه نفوذ در قبل و بعد از انتخابات مشخص خواهد شد و ما به‌شدت مراقبت، اقدام و جلوگیری از نفوذ دشمن به دانشگاه‌ها را خواهیم داشت./

نوشتن دیدگاه