چهارشنبه 9 خرداد 1403, Wednesday 29 May 2024, مصادف با 21 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2533
منتشر شده در پنج شنبه, 22 بهمن 1394 13:13
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان:

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه امروز مردم کشور حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد، گفت: رویه ارتش 20 میلیونی مردمی ایران امروز در راهپیمایی 22 بهمن خود را نشان می‌دهد. رسول زرگرپور در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهارکرد: امروز مردم کشور با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مقاوم و پایدار از انقلاب اسلامی ایران...

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه امروز مردم کشور حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد، گفت: رویه ارتش 20 میلیونی مردمی ایران امروز در راهپیمایی 22 بهمن خود را نشان می‌دهد.

رسول زرگرپور در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهارکرد: امروز مردم کشور با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مقاوم و پایدار از انقلاب اسلامی ایران حمایت می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه هر سال مردم ایران در روز 22 بهمن عزت و اقتدار خود را به مردم دنیا نشان می‌دهند، افزود: مردم به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و می دانند که حضور آنها امروز در صحنه اقتدار و شوکت انقلاب اسلامی را در داخل و خارج نشان می‌هد.
وی ادامه داد: امسال وضعیت ویژه‌ای در منطقه حاکم است چراکه منطقه بسیار متشنج است و این حضور باشکوه و با ابهت مردم توطئه هایی که در حال تشکیل است را خنثی می‌کند.
استاندار اصفهان تصریح‌کرد: به طور حتم امروز مردم کشور حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد به گونه ای که رویه ارتش 20 میلیونی مردمی ایران امروز خود را نشان می‌دهد.
زرگرپور خاطرنشان‌کرد: حضور پرشور در انتخابات 7 اسفند بزرگترین پیام امروز مردم ایران به دنیا است./

نوشتن دیدگاه