يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2531
منتشر شده در پنج شنبه, 22 بهمن 1394 13:08
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن:

شهردار اصفهان گفت: مردم ما در زمان انقلاب قطره‌هایی بودند که به هم پیوستند و جریان و دریایی را ایجاد کردند که این جریان مستدام است و هیچ وقت متوقف نخواهد شد. مهدی‌ جمالی‌نژاد در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در اصفهان ، در پاسخ به این سوال که اهمیت حضور مردم در اولین دوره راهپیمایی 22 بهمن پس از به...

شهردار اصفهان گفت: مردم ما در زمان انقلاب قطره‌هایی بودند که به هم پیوستند و جریان و دریایی را ایجاد کردند که این جریان مستدام است و هیچ وقت متوقف نخواهد شد.

مهدی‌ جمالی‌نژاد در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در اصفهان ، در پاسخ به این سوال که اهمیت حضور مردم در اولین دوره راهپیمایی 22 بهمن پس از به فرجام رسیدن "برجام" چیست، اظهار داشت: هر اتفاقی که در کشور ما می‌افتد در راستای آرمان‌های اصلی ما است، یعنی همان آرمان‌هایی که با امام خمینی (ره) و شهدا داریم. برجام هم نشان‌دهنده پایمردی ما در عصرهای مختلف است.
وی افزود: انقلاب اسلامی نشان‌دهنده پایمردی مردم ایران بود و خدا را شکر این پایمردی‌ها دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.
شهردار اصفهان گفت: مردم ما در آن زمان قطره‌هایی بودند که به هم پیوستند و جریان و دریایی را ایجاد کردند که این جریان مستدام است و هیچ وقت متوقف نخواهد شد.
جمالی‌نژاد ادامه داد: ان شاالله بتوانیم به آرمان‌هایی که در زمان انقلاب و از همان روز اول با امام خمینی (ره) میثاق بسته‌ایم پایبند باشیم و این راه را ادامه دهیم./

نوشتن دیدگاه