يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2516
منتشر شده در چهارشنبه, 07 بهمن 1394 01:14
تعداد دیدگاه: 0
به رغم اعلام اسامی در شبکه های اجتماعی؛

به دنبال اعلام لیست نهایی کاندیدهای مجمع متحد اصولگرایان اصفهان در برخی از شبکه های اجتماعی، اخباری مبنی بر قطعی نبودن این لیست به گوش می رسد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، یک منبع آگاه در این مجمع به خبرنگار ما گفت: اسامی تعداد شش نفر از کاندیداهایی که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از...

به دنبال اعلام لیست نهایی کاندیدهای مجمع متحد اصولگرایان اصفهان در برخی از شبکه های اجتماعی، اخباری مبنی بر قطعی نبودن این لیست به گوش می رسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، یک منبع آگاه در این مجمع به خبرنگار ما گفت: اسامی تعداد شش نفر از کاندیداهایی که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اصفهان ثبت نام کرده بودند مشخص شده که قرار است روز چهارشنبه این اسامی به تائید آِیت الله سید ابوالحسن مهدوی برسد.
وی اظهار کرد: لیستی که اکنون در شبکه های اجتماعی به عنوان لیست کاندیداهای مجمع متحد اصولگرایان اصفهان منتشر شده لیست نهایی نیست و این لیست طی یکی دو روز آینده قطعی خواهد شد.
این منبع آگاه از حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی ، سید مجید نادرالاصل ، حمیدرضا فولادگر ، کمال حیدری ، سید مجید عاملیان ، و خیام نکویی به عنوان شش نفر نهایی این لیست نام برد.

بنا بر این گزارش ، قرار است در نهایت اسامی 5 نفر از کاندیدا ها به عنوان لیست نهایی مجمع متحد اصولگرایان اعلام گردد.

نوشتن دیدگاه