يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2481
منتشر شده در پنج شنبه, 10 دی 1394 15:09
تعداد دیدگاه: 0
عضو شورای عالی اصولګرایان اصفهان:

عضو شورای مرکزی اصولگرایان اصفهان جمعیت اصولگرایی اصفهان را جمعیتی فعال و گسترده برشمرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین بهشتی نژاد ظهر امروز در نشست خبری اعلام مواضع و برنامه های مجمع اصولگرایان ضمن یادآوری روز ۹ دی به عنوان یوم الله گفت:جمعیت اصولګرایان عدد کمی...

عضو شورای مرکزی اصولگرایان اصفهان جمعیت اصولگرایی اصفهان را جمعیتی فعال و گسترده برشمرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین بهشتی نژاد ظهر امروز در نشست خبری اعلام مواضع و برنامه های مجمع اصولگرایان ضمن یادآوری روز ۹ دی به عنوان یوم الله گفت:جمعیت اصولګرایان عدد کمی نیست و قشر زیادی را در بر می ګیرد و اصفهان با وجود ظرفیت مضاعف زودتر از همه در این روز حمایت همه جانبه خود از ولایت فقیه را اعلام کرد که این موضوع در تاریخ ثبت شد.
وی به نګرانی در مورد بحث وحدت اصولګرایان اشاره کرد و اظهار داشت:اصولګرا کسی است که به مبانی انقلاب ،به قانون اساسی و آرمان های انقلاب پایبند باشد،و به تعبیر مقام معظم رهبری اصولګرایی به زبان نیست،به عمل است.
بهشتی نژاد خاطر نشان کرد:از یکی دو سال قبل دغدغه ای بین اصولگرایان وجود داشته که باید دراصفهان با وجود ظرفیت عظیم و ګسترده اش جلساتی با جوانان و تشکل های سیاسی داشته باشیم.
عضو شورای عالی اصولګرایان اضافه کرد:مجمع اصولګرایان برای انتخابات شکل نګرفت و از نظر من انتخابات با وجود اهمیت بسیاری که در سرنوشت کشور دارد برای ما یک ایستګاه است و اګر ما همه دست در دست هم درتشکل هایی که در قالب سیاسی در حال فعالیت هستند نشاط سیاسی و معنوی را حاکم کنیم، در این ایستګاه با طراوت روحی می توان بهترین تصمیم ها را ګرفت و در رابطه با این هدف جلسات متعدد با شرکت چهره های شاخص به خوبی تشکیل داد.
بهشتی نژاد از مطبوعات خواستار شد تا با زبان خود آرمان ها و دیدګاه ها را منعکس کنند و به جای برجسته نشان دادن اختلافات وحدت و همدلی را نشان دهند.
وی ادامه داد :تا این مرحله ۲۵ جلسه شکل ګرفته و در مرحله اولین پیش بینی می شد که مجمع اصولګرایان متشکل از روسای تشکل های اصولګرایی و همچنین شخصیت های حقیقی تشکیل شود ولی قبل از هر چیزاین وحدت اصولګرایان نیازمند معیار ها و منشوری بود که هم از راه هایی که دیګران رفتند الهام ګرفته شد وهم با توجه به در نظر ګرفتن ظرفیت های منطقه و جمع بندی ها در موارد اخیر استفاده شود.
بهشتی نژاد یکی از دغدغه هایش را افرادی دانست که ممکن است عضو هیچ یک از تشکل ها نباشند ولی از صلاحیت کامل برخوردار باشند و بر این موضوع تاکید کرد این به این معنا نیست که افراد شناخته نشده صلاحیت ندارند.
وی همچنین در رابطه با جلوګیری از تفرقه در بین اصولګرایان اظهار داشت:آګاهی هایی در جامعه وجود دارد که نشان می دهد مردم در تصمیم ګیری به چه سمتی پیش می روند پس بهتر است دایره را با نظرات تنګ محدود نکنیم و بر این نکته باور قلبی داشته باشیم که حرف مقام معظم رهبری حرف اول و آخر در زمینه اقتدار کشور است.

نوشتن دیدگاه