دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2477
منتشر شده در چهارشنبه, 09 دی 1394 10:45
تعداد دیدگاه: 0
حمیدرضا فولادگر:

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مردم هموراه با حضور خود در صحنه پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کرده‌اند گفت: جماسه 9 دی ماه تاثیر فتنه سال 88 را خنثی کرد. حمید رضا فولادگر گفت: با حضور به موقع مردم در صحنه فتنه پس از انتخابات ۸۸ پایان یافت و حرکت‌های بعدی...

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مردم هموراه با حضور خود در صحنه پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کرده‌اند گفت: جماسه 9 دی ماه تاثیر فتنه سال 88 را خنثی کرد.

حمید رضا فولادگر گفت: با حضور به موقع مردم در صحنه فتنه پس از انتخابات ۸۸ پایان یافت و حرکت‌های بعدی فتنه‌گران، نتوانست تأثیر چندانی بر مردم و امور داخل کشور بگذارد.
وی با بیان این که در حماسه 9 دی ماه با بصیرت مرذم راهپیمایی یکپارچه برای تبعیت از رهبری و نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت، اذعان داشت: این حماسه منجر شد تاثیر فتنه سال 88 خنثی شود و بی اثر بماند.
این نماینده مجلس با بیان این مطلب که به طور حتم حضور مردم در نهم دی ماه سال ۸۸ به عنوان یکی از حماسه‌های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باقی می‌ماند ادامه داد: پس از اعتراض‌هایی که توسط عده‌ای از مردم و نامزدهای انتخاباتی به روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ بود و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که حضور افراد معترض از حالت اعتراض خارج و به آشوب، هرج‌ومرج و فتنه تبدیل شده بود .
وی اضافه کرد: مردم به صورت خودجوش از تمام سلایق سیاسی معتقد به نظام و اصل ولایت فقیه در خیابان‌ها حضور پیدا کردند و حتی مردمی در خیابان‌ها حضور داشتند که به کاندیداهای متفاوتی در انتخابات سال ۸۸ رای داده بودند، ولی در آن روز از رهبری و نظام حمایت کردند.
وی با بیان این که فتنه ها در رنگ ها و اشکال مختلف نمایان می شود،اذعان داشت: مردم آگاه و همیشه در صحنه باید همچنان از نظام جمهوری اسلامی حمایت کنند و لازم است مردم با دلگرمی به نظام و انقلاب همیشه در صحنه حضور یابند و در مقابله با نظام استکباری و روش‌های زورگویانه مستبدان بیاستند.
فولادگر تصریح کرد: مردم همواره با حضور خود در صحنه های مختلف، پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کرده‌اند و در انتخابات اسفند ماه بار دیگر حماسه آفرینی می کنند.

نوشتن دیدگاه