سه شنبه 11 ارديبهشت 1403, Tuesday 30 April 2024, مصادف با 21 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24584
منتشر شده در شنبه, 01 مهر 1402 11:32
تعداد دیدگاه: 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اعلام کرد:

سرهنگ پاسدار محمد حسین الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(علیه اسلام) اصفهان شهربهارستان از برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و... به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، الیاسی افزود: این برنامه‌ها با هدف دفاع امنیتی، جهاد تبیین و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در سه سطح پایگاه های مقاومت، حوزه های مقاومت و ناحیه های مقاومت برای قشرهای مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود. وی به برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در شهر بهارستان اشاره کرد وافزود: از جمله این برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه بزرگ در محور میانی شهربهارستان با همکاری سایر ارگان های شهری، اجرای گروه سرود، اکران فیلم، رژه موتوری و خودرویی، محله های کرامت و سپاه در روستاهای قلعه شور و کیچی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس سطح شهر، مستقر شدن گروه های جهادی در حوزه پزشکی و دندانپزشکی در روستاهای همجوار، از جمله این برنامه‌های شاخص است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(علیه اسلام) اصفهان شهر بهارستان به مصادف بودن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: برنامه هایی از جمله کمک های مؤمنانه که شامل سبدهای لوازم التحریر است در اختیار ولی نعمتان قرار می گیرد و همچنین برگزاری یادواره شهدا به خصوص یادواره شهدای مدارس اشاره انجام می شود.
الیاسی عطرافشانی گلزار شهدا با همراهی مسئولان شهری ، حضور بسیجیان در آئین سیاسی عبادی نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهر بیان کرد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه