دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2456
منتشر شده در چهارشنبه, 25 آذر 1394 22:18
تعداد دیدگاه: 0

این که استاندار اصفهان هر ماه یک روز را به مطبوعات اختصاص داده و مسایل این استان را مورد بررسی و اطلاع رسانی قرارمی دهد، مطلوب و قابل تحسین است. این هم که اصحاب رسانه عادت کرده اند به این که تا خبری را در حوزه مدیریتی استان از زبان استاندار نشنوند آن را رسانه ای نکنند،باز هم شیوه ای از اطلاع رسانی...

این که استاندار اصفهان هر ماه یک روز را به مطبوعات اختصاص داده و مسایل این استان را مورد بررسی و اطلاع رسانی قرارمی دهد، مطلوب و قابل تحسین است.

این هم که اصحاب رسانه عادت کرده اند به این که تا خبری را در حوزه مدیریتی استان از زبان استاندار نشنوند آن را رسانه ای نکنند،باز هم شیوه ای از اطلاع رسانی به سبک مدیریتی است و قابل پذیرش.
اما نکته ای که امروز اصحاب رسانه را نگران کرد،اتفاقی بود که افتاد و از این رو بر آن شدیم تا یک احوال پرسی رسانه ای از آقای استاندار داشته باشیم.
قضیه از این قرار بود که روز گذشته دعوت نامه ای از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری به دفاتر رسانه های استان اصفهان دورنگار شد،مبنی بر نشست خبری استاندار این استان درساعت 10 و 30 دقیقه روز جاری با اصحاب رسانه و خبرنگاران.
اما ساعتی پیش از برگزاری این نشست روابط عمومی استانداری طی تماس تلفنی با دفاتر رسانه ای از کسالت آقای استاندار و لغو نشست رسانه ای خبر داد که با توجه به ارتباط تنگاتنگ اصحاب رسانه با استاندار اصفهان، زمینه نگرانی خبرنگاران از حال و احوال آقای زرگرپور فراهم شد،از این رو بیش از آنچه برگزاری این نشست و دریافت خبر اهمیت داشته باشد،سلامت آقای استاندار برای رسانه ای ها مهم شد تا این که ناگهان خبری از سوی روابط عمومی استانداری روی خروجی پرتال این نهاد دولتی قرار گرفت مبنی بر این که استاندار اصفهان در همان ساعتی که قرار بوده با اصحاب رسانه نشست خبری برگزار نماید و به دلیل کسالت این نشست لغو گردیده،در جایی دیگر و در جلسه فرماندهان انتظامی استان اصفهان حضور یافته و بر لزوم برپایی انتخابات با شکوه تاکید نموده است.
حالا هرچند با شنیدن این خبر قلبا از سلامتی آقای استاندار خوشحال شدیم،اما شاید حق براین بود که در آستانه برگزاری دو انتخابات تاثیر گذار و بزرگ کشور و لزوم روشن گری و شفاف سازی دراین زمینه در مختصات استانی،وضعیت خدمات رسانی به روستاها و شهرهایی که در بارش های اخیر دچار صدمه،راهبندان و .. شدند،میزان بارش ها و تاثیر آن بر خشکسالی های اخیر،شفاف سازی در زمینه شایعاتی مبنی بر شیوع بیماری هایی چون آنفلوآنزا در اصفهان و یا حواشی یک حادثه در بیمارستانی در این استان و... آن هم در فضایی که معاونان آقای استاندار و مدیران کل بنا به هر دلیلی خیلی با رسانه های استان درارتباط نیستند،شرایط به گونه ای رقم می خورد تا این نشست برگزار و بسیاری از سئوالات اصحاب رسانه که ناشی از سئوالات مردم در سطح جامعه می باشد پاسخ داده می شد.
اما از آن جا که "صلاح کار خویش خسروان دانند"ضمن آرزوی صحت و سلامت برای استاندار تلاشگر اصفهان ،منتظر می مانیم تا در آینده ای نزدیک پس از به دست آمدن سلامتی کامل ایشان،در نشستی خبری در جمع اصحاب رسانه به سئوال های مطرح شده پاسخ دهند و علامت سئوال های اذهان پرسشگر جامعه را از این طریق برطرف نمایند.

دیدگاه‌ها  
  0
جلسه ي فرماندهان مربوط به ساعت 6 صبح بود
نوشتن دیدگاه