چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403, Wednesday 1 May 2024, مصادف با 22 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24495
منتشر شده در شنبه, 11 شهریور 1402 12:25
تعداد دیدگاه: 0
فرماندار اصفهان تاکید کرد؛

فرماندار اصفهان از تاسیسات و مرکز کنترل هوشمند آبرسانی استان اصفهان بازدید و در جریان توزیع آب به مناطق مختلف شهر اصفهان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمدعلی احمدی در جریان این بازدید با تاکید بر تکریم و ارزش گذاری به فعالیت پرسنل آبفا و اهمیت ارزش سقایت و سنت وقف آب خواستار تعامل هرچه بیشتر شهرداری ها با این شرکت به منظور تسریع در اجرای پروژه های آب و فاضلاب شد.
فرماندار اصفهان همچنین در این بازدید بر استفاده هر بیشتر از ظرفیت صنایع به منظور اصلاح شبکه فاضلاب اصفهان تاکید کرد و خواستار طرح موضوعات و مشکلات از سوی مناطق مختلف شهرستان اصفهان به منظور طرح در شورای اداری شد.
مدیر عامل آبفای استان اصفهان نیز در این بازدید با ارائه توضیحاتی از اجرای طرح های آب و فاضلاب در سطح شهر اصفهان به اجرای پروژه تقویت فشار آب هسته مرکزی ، جنوب غرب و شمال غرب اصفهان اشاره و بیان کرد: فاز نخست این پروژه با پیشرفت 60 درصدی همراه بوده است.
حسین اکبریان خاطرنشان کرد: این فاز شامل اجرای سه پروژه در نقاط مختلف شهر از جمله ساخت مخزن و خرید و لوله گذاری در قطرهای مختلف می باشد و اعتباری بالغ بر هزار و دویست میلیارد ریال برای تکمیل آن پیش بینی شده است که از محل اعتبارات تنش آبی وزارت نیرو و قسمتی نیز از محل بودجه های جاری شرکت تامین می‌شود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه