شنبه 15 ارديبهشت 1403, Saturday 4 May 2024, مصادف با 25 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24464
منتشر شده در یکشنبه, 05 شهریور 1402 14:55
تعداد دیدگاه: 0
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان:

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: امسال آموزش اصلاحات قانونی انتخابات استانی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مهدی سلیمانی پیش از ظهر یکشنبه در شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به اصلاح قانون انتخابات که در تاریخ اول مرداد ماه امسال انجام شد، فرمانداران و بخشداران استان نسبت به قانون خوانی و مباحثه در خصوص اصلاحات و مفاد جدید قانون انتخابات اقدام کنند، اظهار داشت: در این خصوص در نظر داریم فرآیند آموزش اصلاحات قانون انتخابات را به صورت استانی برگزار کنیم.

وی به حضور فرمانداران شهرستان‌های اردستان و نطنز در جلسه اشاره کرد و گفت: با حضور فرمانداران وضعیت فعالیت‌های انتخاباتی در این دو شهرستان نیز مطرح و بررسی شد.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: تکمیل زیرساخت فیبرنوری در حوزه بخشداری‌ها با همکاری دستگاه‌های مجری به ویژه مخابرات برای اجرای فرآیند احراز هویت انتخابات در شهرستان‌های استان مورد تأکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین بر توسعه و تقویت حوزه فناوری و تأمین خودرو برای نقل و انتقال هیئت اجرایی انتخابات به دلیل تعدد شعب انتخابات در این ۲ شهرستان تأکید شد.

سلیمانی گفت: با توجه به اینکه شرایط انتخاباتی در این دو شهرستان در حوزه فضای مجازی گسترش بیشتری از اکثر حوزه‌های انتخابیه دارد مقرر شد، تخلفات احتمالی که باعث تشنج فضای انتخاباتی می‌شود مورد رصد قرار گیرد تا فضای سالم و توأم با رقابت در انتخابات فراهم و از تخریب فضا و کاندیداهای انتخابات جلوگیری شود.

وی ادامه داد: مجموعاً هر ۲ شهرستان آمادگی خوبی برای اجرای انتخابات دارند و امیدواریم بتوانند با بسترسازی مناسب فضای مشارکت را نیز تقویت کنند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه