جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23083
منتشر شده در دوشنبه, 12 دی 1401 13:50
تعداد دیدگاه: 0
نماینده مردم لنجان در مجلس خبر داد؛

نماینده مردم لنجان در مجلس، از صدور مجوز برای احداث بیمارستان ۲۸۵ تخت خوابی در شهرستان لنجان به عنوان بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حسین رجایی در بیان جزییات بازدیدی که از روند تامین زمین مورد نیاز برای احداث بیمارستان 285 تخت خوابی در استان اصفهان داشته است، گفت: اجرای این پروژه در جهت احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان پیگیری می‌شود که در شهرستان لنجان انجام خواهد شد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما به این دلیل که سرانه بهداشت و درمان این منطقه بسیار پایین بود ساخت این بیمارستان را برای این منطقه پیگیری کردیم و در نهایت با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز احداث این بیمارستان 285 تخت خوابی صادر شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: ما با همکاری سازمان برنامه و بودجه موفق شدیم که کمیسیون ماده 23 این پروژه را اخذ کرده و برای سال 1401 بودجه مورد نیاز برای ساخت این بیمارستان دیده شد و اعتبارات لازم برای آن را در بودجه 1402 نیز لحاظ خواهیم کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون در تلاش هستیم تا هر چه سریعتر عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود تا بتوانیم در 22 بهمن ماه شاهد تحقق این امر باشیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه