دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2243
منتشر شده در سه شنبه, 31 شهریور 1394 14:14
تعداد دیدگاه: 0
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان:

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: مکتب دفاعی جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس یک الگو برای رسیدن مردم مظلوم جهان به استقلال و آزادی است. سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم رژه یگان‌های نیروهای مسلح استان اصفهان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: 31 شهریور یادآور...

 

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: مکتب دفاعی جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس یک الگو برای رسیدن مردم مظلوم جهان به استقلال و آزادی است.
سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم رژه یگان‌های نیروهای مسلح استان اصفهان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: 31 شهریور یادآور حماسه‌آفرینی‌ها و شجاعت ملت ایران و فرزندان این ملت در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه با اشاره به نابرابری جنگ ایران و عراق افزود: بدون تردید دفاع مقدس تنها یک نبرد نظامی بین رزمندگان ایران اسلامی و رژیم بعث عراق نبود، بلکه میان ایران و جهان استکبار بود که این مکتب دفاعی یک الگو برای رسیدن به استقلال و آزادی برای همه جهانیان است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) خاطر نشان کرد: امروز شاهد مراسم رژه مقتدرانه نیروهای مسلح استان اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس هستیم که مظهر روحیه مقاومت ملت ایران است.

 

منبع:فارس

نوشتن دیدگاه