دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2183
منتشر شده در پنج شنبه, 12 شهریور 1394 14:26
تعداد دیدگاه: 0
جانشین سپاه صاحب الزمان(عج):

جانشین سپاه صاحب الزمان‌(عج) استان اصفهان گفت: بایستی در مسائل مهم استان رسانه‌های مکتوب و مجازی با وفاق و همدلی منزلت اصفهان را آنگونه که هست منعکس کنند. سردار مجتبی فدا جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با معاونین روابط عمومی و تبلیغات رده‌های سپاه که صبح امروز در...



جانشین سپاه صاحب الزمان‌(عج) استان اصفهان گفت: بایستی در مسائل مهم استان رسانه‌های مکتوب و مجازی با وفاق و همدلی منزلت اصفهان را آنگونه که هست منعکس کنند.

سردار مجتبی فدا جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با معاونین روابط عمومی و تبلیغات رده‌های سپاه که صبح امروز در محل سپاه اصفهان تشکیل شد‌؛ با اشاره به درخواست سپاه صاحب الزمان (عج) از رهبر انقلاب مبنی بر ارسال پیام معظم له به همایش آزادگان اردوگاه موصل که از 17 تا 19 شهریور ماه در اصفهان برگزار می‌شود به جزئیاتی از این همایش اشاره کرد و گفت: رونمایی از نامه رهبر معظم انقلاب به آزادگان اردوگاه موصل و بیان خاطراتی از رشادت‌ها و دلاور مردی‌های آزادگان سرافراز توسط آزادگان عملیات خیبر و همچنین همایش در روز چهارشنبه 18 شهریور با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم استقبال از آزادگان عصر روز سه‌شنبه با حضور امام جمعه محترم شهر اصفهان برگزار ‌شده و در طول 3 روز حضور آزادگان برنامه‌های متنوعی برای آنان در نظر گرفته شده است.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ای اظهار کرد: حجم، اندازه و برد فعالیت رسانه‌ای اهمیت دارد اما نباید از رسانه‌های اجتماعی غافل شده و بحث تبادل اخبار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را نادیده گرفت.

سردار فدا تصریح کرد: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تیغ دو لبه‌ای است که اگر نسبت به فرهنگ‌سازی دقیق آن توجه نشود موجب ایجاد معضلات اجتماعی در جامعه خواهد شد و متاسفانه به دلیل همین مسئله شاهد ایجاد معضلات اجتماعی در سطح شهر اصفهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه تعامل و همدلی بین بخش‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است تاکید کرد: با همکاری ‌رتبه و مقام هیچ‌کس از بین نمی‌رود و بایستی در مسائل مهم استان از طرف رسانه‌های مکتوب و مجازی اصفهان وفاق و همدلی به وجود آید که متاسفانه این وفاق و همدلی در برخی حوزه ها رضایت بخش نیست.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) اضافه کرد: متاسفانه جو اصفهان ستیزی در کشور جو غالبی است ولی شاید فقط مرکز اصفهان برخوردار باشد ولی شهرستان‌‌های آن دارای بخش‌های محرومی بوده و نیازمند توجه بیشتری است.

سردار فدا خاطر نشان کرد: باید همکاری و همگرایی رسانه‌های استان برای انعکاس منزلت اصفهان افزایش یابد.

وی با اشاره به فعالیت‌های سپاه در بخش‌های مختلف به منظور محرومیت زدایی از استان گفت: کارهای زیادی توسط سپاه انجام شده که همه آن‌ها رسانه ای نشده است و می‌طلبد تعاملات بین سپاه و رسانه‌ها و همه نیروهای مسلح و دستگاه های مختلف برای معرفی برند اصفهان به عنوان نصف جهان آنگونه که هست صورت پذیرد.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) در پایان با اشاره به عملکرد خوب رسانه‌های اصفهان در تشیع شهدای غواص گفت: در خصوص تشییع شهدای غواص همگرایی بسیار خوبی بین رسانه‌ها اتفاق افتاد و این مهم باید در تشییع پیکر پاک شهدای مدافع حرم و سایر وقایع مهم اصفهان به وقوع بپیوندد.

گفتنی است در این جلسه آزاده سرافراز حاج عباس جعفری از اسرای اردوگاه موصل به بیان خاطرات شیرین از دوران دفاع مقدس و اسارت آزادگان سرافراز پرداخته و مسئولان روابط عمومی رده‌های سپاه و نمایندگان رسانه‌های مکتوب و مجازی‌، دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون نحوه تعامل سپاه با اصحاب رسانه استان اصفهان را بیان کردند.

 

منبع:فارس

نوشتن دیدگاه