دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2176
منتشر شده در چهارشنبه, 11 شهریور 1394 01:26
تعداد دیدگاه: 0
امام جمعه اصفهان:

امام جمعه اصفهان گفت: دشمنی استکبار جهانی با این مذاکرات به پایان نمی‌رسد و اعتماد به آن‌ها ساده‌لوحی است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، در آستانه 10 شهریور سالروز تأسیس تشکیل قرارگاه هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) و...

 

امام جمعه اصفهان گفت: دشمنی استکبار جهانی با این مذاکرات به پایان نمی‌رسد و اعتماد به آن‌ها ساده‌لوحی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، در آستانه 10 شهریور سالروز تأسیس تشکیل قرارگاه هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) و روز پدافند هوایی در دیدار فرماندهان پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با استناد به آیات قرآن کریم، گفت: دشمنی استکبار جهانی با این مذاکرات به پایان نمی‌رسد و اعتماد به آن‌ها ساده‌لوحی است.

وی با اشاره به موضع کفار نسبت به مسلمانان بیان کرد: کفار به افرادی گفته می‌شود که حقیقت را قبول نداشته باشند و کفر یعنی پوشش برای نفهمیدن حق که موضع آنان نسبت به مسلمانان دشمنی است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر اینکه خداوند به پیامبر می‌فرماید که هرگز یهود و نصاری به وجود تو راضی نمی‌شوند مگر اینکه تبعیت از ملت آنان را قبول کنید، افزود: داستان‌ها و نکاتی که در قرآن بیان می‌شود به عنوان سنت‌های الهی ثابتند، لذا باید از آن‌ها عبرت گرفت.

وی با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز برگرفته از آیات الهی است، گفت: بر اساس توصیه‌های قرآنی نمی‌توان روی کسی که وابسته به خدا نیست، حساب باز کرد، البته بنای ما هم بر جنگ نیست اما تمام ضربه‌هایی که خورده‌ایم، از همان دشمنی آمریکا و کفار است.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه ما اگر به قرآن عمل کنیم از همه سربلندتر خواهیم شد، تصریح کرد: قرآن تأکید می‌کند که نترسید و کوتاه نیایید که سربلند خواهید بود و امروزه باید از شهدا درس مقاومت و ایستادگی بگیریم و ایران اسلامی را سربلندتر کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: خداوند در قرآن رشد مسلمانان را باعث خشم و غضب کفار بیان می‌کند که به قول امام هر وقت دشمن از دست ما عصبانی شد یعنی خوب پیشرفت کرده‌ایم و هر وقت رفیق شوند یعنی مسیر خود را گم کرده‌ایم و به بیراهه رفته‌ایم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر اساس وعده خداوند در قرآن کریم اگر صبر و استقامت داشته باشیم و تقوی الهی پیشه کنیم مکر دشمنان هیچ آسیبی به ما نخواهد رساند.

طباطبایی‌نژاد درباره وضعیت نظامی ایران در قبل از انقلاب نیز گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب، تمام تسلیحات نظامی متعلق به کشورهای دیگر بود و در زمان جنگ، بدون هیچ سلاحی در مقابل دشمن ایستادیم و امروز در بخش نظامی به فنّاوری‌هایی رسیده‌ایم که دشمن را به وحشت انداخته است.

وی با اشاره به روایات متعدد از اهمیت حفاظت و حراست از کشور اسلامی گفت و افزود: پیامبر اکرم (ص) یک روز نگهبانی در راه خدا را از دنیا و هر آنچه در آن است بهتر می‌دانند.

وی مهمانان خود را دیده‌بانان کشور اسلامی خطاب کرد و اظهار داشت: شما عزیزان به واسطه توفیقی که خداوند به شما داده است، باید شکرگزار باشید.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: رسول خدا (ص) در روایتی دیگر می‌فرمایند دو چشم در قیامت آتش به آن‌ها نخواهد رسید، یکی چشمی که از ترس خدا گریه کند و چشمی که در راه خدا حراست کند.

نوشتن دیدگاه