شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21205
منتشر شده در دوشنبه, 04 بهمن 1400 16:35
تعداد دیدگاه: 0
امام جمعه اصفهان:

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی در کنار فعالیت های اقتصادی و اجتماعی زمینه ساز توسعه ی مطلوب جامعه اسلامی خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت:...

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی در کنار فعالیت های اقتصادی و اجتماعی زمینه ساز توسعه ی مطلوب جامعه اسلامی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: لازم است نسبت به‌ ترویج و احیا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به عنوان یک فریضه الهی بی تفاوت نباشیم که اگر امر به معروف و نهی از منکر از میان مردم برود بقیه فریضه ها نیز کمرنگ می شود.
وی با بیان اینکه یکی از راه های مقابله با دنیای استکبار حفظ حجاب است که تمامی توطئه های دشمنان را خنثی می کند یادآورشد: در وصیت نامه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به چهار اصل تقوا، نماز، ولایت و حجاب تاکید شده است.
امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: نباید رنگ الهی را در خانواده، جامعه، محیط کار و تمامی مراحل زندگی فراموش کنیم چرا که با رنگ خدایی، انسان به کمال می رسد و قاعده یک مسلمان این است که رنگش را به دیگران بدهد نه رنگ دیگران را بگیرد.
وی با اشاره به ایام ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن بیان داشت: اگر زنان و دختران ما حضرت زهرا(س) را به عنوان یک زن برتر باور کنند قطعا و یقینا او را یک الگو قرار می دهند.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت نمایشگاه اصفهان و تأکید بر حفظ شئون فرهنگی و اسلامی در محیط نمایشگاه ها گفت: با توجه به اینکه حضور پر رنگ بانوان در نمایشگاه و اداره بسیاری از غرفه ها توسط آنان، لازم است در این زمينه حفظ حجاب اسلامی مورد تأکید قرار گیرد.
وی همچنین با تأکید بر لزوم پخش اذان در همه محیط های سطح شهر، از رویکرد مدیریت جدید بر اجرای این مهم در نمایشگاه تشکر کرد و افزود: انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی در کنار فعالیت های اقتصادی و اجتماعی زمینه ساز توسعه ی مطلوب جامعه اسلامی خواهد شد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان هم گفت: یکی از قوانین و قواعد مدیریت غرفه ها حفظ حجاب است و سعی کرده ایم در خصوص مدیریت غرفه ها و فضای نمایشگاه مسائل فرهنگی و اسلامی را در اولویت قرار دهیم.
علیرضا مرتضوی افزود: در مدت سپری شده از فعالیتم به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، تلاش کرده‌ام یک موضوع را به صورت کلی تثبیت کنم و آن اینکه نمایشگاه زیرساخت کارآفرینی است.
وی افزود: نمایشگاه، محلی برای معرفی، تبیین و ترویج پدیده‌های نوین علم، صنعت و انتقال فناوری‌های روز است و خوشبختانه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان قابلیت برگزاری نمایشگاه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی وجود دارد. مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی با بیان اینکه می‌توان از شرکت‌های خارجی دعوت کرد شرایط برگزاری نمایشگاه‌های خارجی را در این مکان فراهم آورند افزود: بر همین اساس، تلاش می‌کنیم شرایطی برای فعالان اقتصادی فراهم کنیم که بتوانند با هر وضعیتی در نمایشگاه حاضر شوند و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند./ شمیم ولایت

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه