دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1940
منتشر شده در چهارشنبه, 20 خرداد 1394 21:06
تعداد دیدگاه: 0
براساس دستور استاندار اصفهان؛

به دنبال انتشار خبر اصابت گلوله توپ در سپاهانشهر اصفهان ، استانداری این استان بیانیه صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، متن این بیانیه که دقایقی پیش توسط اداره کل روابط عمومی استانداری استان اصفهان صادر گردید به این شرح می باشد. بسمه تعالی "صبح امروز یک فروند گلوله توپ در محوطه یکی از...

به دنبال انتشار خبر اصابت گلوله توپ در سپاهانشهر اصفهان ، استانداری این استان بیانیه صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، متن این بیانیه که دقایقی پیش توسط اداره کل روابط عمومی استانداری استان اصفهان صادر گردید به این شرح می باشد.
بسمه تعالی
"صبح امروز یک فروند گلوله توپ در محوطه یکی از پارک های حاشیه شهر اصفهان به زمین اصابت نمود که خوشبختانه هیچ آسیبی به کسی نرسید و تخریبی هم به دنبال نداشت.
لذا با توجه به اهمیت موضوع و به دستور استاندار محترم استان اصفهان کمیته ای متشکل از افراد خبره جهت روشن شدن ابعاد این موضوع تشکیل و تاکید گردیده در اسرع وقت علت این موضوع مشخص و باطلاع مردم برسد.لازم به ذکر است این منطقه در محدوده چندین پادگان نظامی قرار گرفته است."

بنا بر این گزارش ، صبح امروز برخی از خبرگزاری ها و رسانه های خبری از اصابت دو فروند توپ به زمین در سپاهانشهر خبر دادند که ضمن تایید اصابت گلوله توپ به پارک سپاهانشهر، هیچ شاهد عینی و مقام مسئولی اصابت گلوله دوم را تایید نکرد.
برخی از رسانه ها نیز منشاء شلیک گلوله های مذکور را یکی از پادگان های سپاه در اطراف سپاهانشهر بیان کردند که فرماندهان سپاه به شدت موضوع تکذیب نمودند.
در متن تکذیبیه ای که توسط سردار شریف ، رئیس روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور قرائت شد، عنوان گردید که سپاه صاحب الزمان(عج) هیچ رزمایش یا آزمایشی در روز چهارشنبه برگزار نکرده است.

نوشتن دیدگاه