شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 19080
منتشر شده در جمعه, 28 خرداد 1400 12:29
تعداد دیدگاه: 0
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه تا ظهر این ناهماهنگی ها ادامه یابد، ممکن است انتخابات به حالت دستی بازگردد.


مهدی طغیانی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی همراز گفت: متاسفانه از ساعات اولیه برگزاری انتخابات تاکنون گزارش هایی از اختلالات و برخی مشکلات به دست ما رسیده که قابلیت بررسی دارد.

وی اظهار کرد: فرمانداری اصفهان این قول را داده است که به سرعت این نواقص و کاستی ها را برطرف کند، ولی با توجه به این که اولین تجربه برگزاری انتخابات الکترونیکی است، تاحدی این مسئله قابل قبول است، ولی متاسفانه اکنون حجم این اشکالات خیلی زیاد شده که نشان از عدم برنامه ریزی توسط دست اندرکاران این انتخابات دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنانچه تا ظهر همین وضعیت ادامه یابد، مجبور هستیم برگردیم به شیوه دستی.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما که پرسید آیا برای برگزاری انتخابات به شیوه دستی پیش بینی های لازم شده است یا خیر؟ گفت: قطعا پیش بینی صورت گرفته است.

گفتنی است کارت های الکترونیکی شرکت در انتخابات ساعت 4 بامداد روز 28 خرداد به دست برگزار کنندگان انتخابات رسیده و برخی شعب با مشکل کمبود کارت مواجه هستند که این بی برنامگی در این سطح جای سئوال دارد.

 

نوشتن دیدگاه