پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 18780
منتشر شده در سه شنبه, 11 خرداد 1400 22:34
تعداد دیدگاه: 0
توسط دبیر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه اتفاق افتاد؛

در گردهمایی یاران جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه که در استان اصفهان برگزار شد غلامرضا شهبازی دبیر ، و مسول ستاد مردمی کشوری سید ایراهیم رییسی ،علی زینال پور را به عنوان مسِیول ستاد مردمی سید ابراهیم رییسی منصوب و معرفی نمود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، غلامرضا شهبازی نقش جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه را بصیریت افزایی در مردم برشمرد و گفت: در حال حاضر زمان ، زمان داشتن بصیریت است و ما باید بدانیم در کدام میدان توپ می زنیم ، تا ناخواسته آب در آسیاب دشمن نریزیم و عملکرد خود را تحت الشعاع قرار ندهیم و تنها با بصیریت افزایی در مردم می توانیم این مهم را تحقق بخشیم .

وی در مورد دوقطبی ها و ترفندهای جریان های سیاسی کشور برای بالا بردن میزان مشارکت و رای مردم گفت : مردم ما همیشه و در همه حال دارای فهم زیاد بوده و هستند و در دوره قبل به طور حتم درس های فراوانی گرفته اند .مردم به وضوح مشاهده کردند که موج تخریب ها و دوقطبی های دوره قبل نه تنها درست نبود بلکه در قوه قضاییه با ریاست آیت الله رییسی شاهد تغییرات بسیار زیاد مانند مبارزه جدی با فساد ،تبعیض ، رانت و ... بودند .

دبیر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه با بیان اینکه مردم برای قضاوت صحیح و انتخاب اصلح به کارنامه و میزان صداقت نامزدهای انتخاباتی می نگرند ، خاطرنشان کرد : برای بالا بردن میزان مشارکت مردم اصلا نیاز به ترفندهای غلط و دروغ نیست ، تنها کافی است هر یک از نامزدها ، کارنامه و میزان عملکرد خود را به صورت شفاف و با صداقت هر چه تمامتر بیان کند و مطمینا این مردم هستند که با دیدن میزان عملکرد و صداقت نامزدها ، قضاوت صحیح و انتخاب اصلحی خواهند داشت .

مسیول ستاد مردمی کشوری سید ابراهیم رییسی در جواب خبرنگار ما در خصوص اینکه ، مردم تا چه میزان می توانند میزان اموال و دارایی های آیت الله رییسی را باور کنند ، افزود : تا کنون هیچ رسانه و خبرنگار و .. نتوانسته کوچکترین مشکل و فسادی مانند فساد اخلاقی ، فساد اقتصادی و ... برای ایشان برشمرد. برای اطمینان از صداقت آیت الله رییسی فقط کافی است دیگر نامزدها نیز پرده از اموال و دارایی های خود بردارند و با اینکار خود را در محل آزمایش و امتحان قرار داده و با وجود بسته نبودن فضای مجازی و کارکرد شبانه روزی رسانه ها ، به حتم میزان صداقت آنها مشخص خواهد شد و مردم می توانند با قضاوت و نمره دهی به همین موارد به انتخاب صحیح و اصلح برسند .

نوشتن دیدگاه