شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3684
منتشر شده در پنج شنبه, 02 دی 1395 09:48
تعداد دیدگاه: 0
صبح امروز اتفاق افتاد؛

به دنبال قطعی شدن حکم انفصال از خدمات دولتی شهردار بهارستان، اعضای شورای اسلامی این شهر با تشکیل جلسه فوق‌العاده رأی بر عزل مهدی فاتحی دادند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، باگذشت حدود سه روز از اتمام مهلت قانونی اجرای حکم انفصال‌ازخدمت شهردار بهارستان از مناصب دولتی، جلسه‌ای با اعضای شورای شهر بهارستان و مسئولان استانداری روز گذشته در استانداری این استان برگزار شد که نتیجه‌ای در این زمینه حاصل نگردید.
لذا اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز طی جلسه‌ای فوری و خارج از برنامه رأی به برکناری مهدی فاتحی، شهردار سابق بهارستان داده و سرپرست جدید برای تصدی شهرداری این شهر انتخاب کردند.
بنابراین گزارش پیش‌ازاین پرونده‌ای از تخلفات مالی شهردار بهارستان مطرح و به دستگاه قضایی ارجاع گردید تا جائیکه خبر بازداشت مهدی فاتحی نیز رسانه‌ای شد، اما او خیلی زود در گفت‌وگویی که با خبرگزاری ایسنا داشت گفت: از ابتدا بحث بازداشت مطرح نبود و موضوع ازاین‌قرار است که روز سه‌شنبه -چهارم آبان ماه- به‌عنوان مقام مسئول در شهرداری جهت پاسخگویی به مباحث حقوقی مربوط به شهرداری به دادسرا مراجعه کردم که به دلیل صدور وثیقه و عدم امکان تأمین وثیقه در فرصت خارج از وقت اداری، قرار وثیقه به بازداشت تبدیل شد.

گفتنی است گزینه مطرح برای تصدی مسئولیت شهرداری این شهر جدید مهدی زالی است.

نوشتن دیدگاه