شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3682
منتشر شده در چهارشنبه, 01 دی 1395 20:27
تعداد دیدگاه: 0
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان:

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهر اصفهان با سرعت در حال توسعه و پیشرفت است، گفت: در دوره چهارم شورای شهر توسعه شهر با رویکرد محرومیت زدایی در اولویت قرار دارد به طوری که تقریبا بودجه ردیف اعتباری محرومیت زدایی به چهار برابر افزایش پیدا کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، اصغر آذربایجانی در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی منطقه 14 اظهارکرد: طی سالیان گذشته متاسفانه برخی از مناطق در زمینه سرانه های ورزشی، فضای سبز، فرهنگی و خدماتی نسبت به دیگر مناطق، کم برخوردارتر هستند.
وی با تاکید بر اینکه به طور حتم باید در توزیع خدمات باید نگاه عدالت محوری داشت، افزود: در دوره چهارم شورای شهر توسعه شهر با رویکرد محرومیت زدایی در اولویت قرار دارد به طوری که تقریبا بودجه ردیف اعتباری محرومیت زدایی به چهار برابر افزایش پیدا کرد.
وی ادامه داد: محرومیت زدایی، تملک زمین جهت احداث فضای سبز ، احداث مجموعه های فرهنگی، توسعه مراکز تفریحی، ورزشی از ردیف های اعتباری است که شورای شهر به آن توجه ویژه دارد.
آذربایجانی اضافه کرد: افتتاح 2 زمین ورزشی روباز در خیابان عاشق اصفهانی و محله آزادی و همچینین فرهنگسرای انتظار در محله دارک نشان دهنده این است که توسعه شهر اصفهان با رویکرد توزیع عادلانه خدمات و ایجاد توازن در محلات انجام می شود.
وی بیان کرد: امید است تا پایان دوره چهارم شورا بتوانیم ردیف های اعتباری را که برای محرومیت زدایی پیش بینی شده را تخصیص دهیم تا زمینه توسعه مناطق محروم سریعتر فراهم کنیم.

نوشتن دیدگاه