شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3680
منتشر شده در چهارشنبه, 01 دی 1395 20:12
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان خبر داد:

شهردار اصفهان در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های عمرانی منطقه 14 از لزوم انتقال زندان مرکزی به خارج از شهر خبر داد.

مهدی جمالی نژاد بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های عمرانی منطقه 14 گفت:در محل فعلی زندان مرکزی می توانیم کاربری های فرهنگی، ورزشی و مذهبی را ایجاد کنیم.
وی با اشاره به اینکه احداث زندان در زمینی به مساحت 80 هکتار پیش بینی شده است، ادامه داد: انتقال زندان مرکزی اصفهان زمان بر است و باید فاز به فاز انجام شود، به طور حتم باید با بخش خصوصی برای اجرای این پروژه همکاری داشته باشیم.
شهردار اصفهان اضافه کرد: انتقال زندان مرکزی با مشارکت سه جانبه اداره کل زندانها، شهرداری و بخش خصوصی عملیاتی می شود که خوشبختانه جلسات کارشناسی آن برگزار شده است.
کلنگ زنی بزرگترین مرکز صنایع چوب
جمالی نژاد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه ساماندهی مشاغل مزاحم یکی از مهمترین برنامه های شهرداری است، ادامه داد: در این راستا برای ساماندهی بازار گل و گیاه، عملیات اجرایی مرکز گل و گیاه در شرق اصفهان آغاز شد.
جمالی نژاد اضافه کرد: تا چند روز آینده به منظور ساماندهی صنایع نیز بزرگترین مرکز صنایع چوب کشور را که مبل هم قسمتی از آن خواهد بود، با همکاری بخش خصوصی کلنگ زنی می شود.
وی ادامه داد: همچنین برای ساماندهی فروشگاههای موتورسیکلت، زمینی مکان یابی شده که در آینده ای نزدیک کلنگ آن به زمین زده می شود.
وی اظهارکرد: رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار و محروم در اولویت فعالیت های مدیریت شهری قرار دارد.

نوشتن دیدگاه